اخبار بازی

اول شخص بودن تقریبا تمامی کات‌سین‌های بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شد که بیان می‌داشت تمامی کات‌سین‌های بازی Cyberpunk 2077 اول شخص خواهد بود. این موضوع در حالی است که زمانی که اعلام شد خود بازی به صورت اول شخص بوده و خبری از دوربین سوم شخص در آن نیست دلسرد شدن عده‌ای را به دنبال داشت حال آن که در مقابل حتی این موضوع نیز سبب نشد تا ساخته جدید استودیو CD Projekt RED برای بسیاری از گیمرها، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده به شمار نرود.

با این حال اطلاعات جدید باز هم ممکن است به مذاق عده‌ای از گیمرها خوش نیاید. به دنبال اعلام اول شخص بودن تماتی کات‌سین‌های بازی Cyberpunk 2077، مارسین موموت (Marcin Momot) مدیر انجمن استودیو CD Projekt RED در توییتر توضیحاتی در این باره به اشتراک گذاشت و طی اظهارات ایشان مشخص شد بازی Cyberpunk 2077 کات‌سین‌های سوم شخص هم خواهد داشت اما این مورد بسیار به‌ندرت اتفاق می‌افتد. خود بازی هنگامی که در حال رانندگی هستید به صورت سوم شخص دنبال شده و به‌علاوه در صفحه مربوط به تجهیزات و شخصی‌سازی و در مقابل آینه‌ها هم می‌توانید کاراکتر خود مشاهده کنید. ظاهرا این تصمیم به منظور غوطه‌وری کامل پلیر در بازی اتخاذ شده است.

دست‌یابی به غوطه‌وری و درگیر کردن تمام و کمال گیمر در یک بازی اول شخص شوتر برای ما بسیار مهم بوده و تصمیم تیم سازنده به منظور اول شخص بودن بازی امری است که تاثیر مثبت فراوانی بر گیم‌پلی و داستان‌سرایی آن خواهد داشت.

با این حال پلیرها هم‌چنان می‌توانند کاراکترهای‌شان را در صفحه تجهیزات و شخصی‌سازی، سکانس‌های رانندگی، در مقابل آینه‌ها و گاهی‌اوقات در کات‌سین‌ها مشاهده کنند.

برای عنوانی هم‌چون Cyberpunk 2077 که تمرکز فراوانی بر داستان خود دارد انتخاب روایت کات‌سین‌ها به صورت اول شخص، امری جالب به شمار می‌رود و باید دید این موضوع بر نحوه داستان‌سرایی آن چه تاثیری خواهد گذاشت. بازی مذکور در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 99 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Kingslayer, post: 4625844, member: 136484″]
    خودش از این جواب مسخره خندش نگرفته؟
    [/QUOTE]
    از کدوم قسمتش ؟
    [QUOTE=”B.F.M.V, post: 4625848, member: 91789″]
    سبک بازی از اول هم مشخص بود… هیچ حرفی هم توش نیست…. اما اینکه استودیوی سی دی پراجکت رد برای جذب مخاطب اول گفت قسمت‌هایی هم بصورت سوم شخص وجود داره… و حالا خیلی راحت می‌پیچونه…
    اینکار به نظرم قابل قبول نیست و به اون محبوبیتی که بدست آورده بودن لطمه میزنه.

    هر چند اگه بازی خوب از آب در بیاد این موضوع هم فراموش میشه
    [/QUOTE]
    CDPR گفته بود بازی کات سین سوم شخص داره ولی حرفی نزده بود چقدر حالا هم چیزی نسبت به پارسال تغییر نکرده گرزگاهی بازی کات سین سوم شخص نشون شما میده منظور کامیونیتی منیجر بازی از 100 درصد بازی قسمت دیالوگ ها و گیم پلی بازی بوده وگرنه هنوز کات سین های سوم شخص سر جاشه منتهی معملوم نیست چقدر باشن …..

  2. سبک بازی از اول هم مشخص بود… هیچ حرفی هم توش نیست…. اما اینکه استودیوی سی دی پراجکت رد برای جذب مخاطب اول گفت قسمت‌هایی هم بصورت سوم شخص وجود داره… و حالا خیلی راحت می‌پیچونه…
    اینکار به نظرم قابل قبول نیست و به اون محبوبیتی که بدست آورده بودن لطمه میزنه.

    هر چند اگه بازی خوب از آب در بیاد این موضوع هم فراموش میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا