اخبار بازی

در بازی Cyberpunk 2077 شخصی‌سازی سلاح‌ها بسیار گسترده خواهد بود

در بازی Cyberpunk 2077 مانند ساخته‌های قبلی استودیوی «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) شخصی‌سازی های وسیعی در نظر گرفته شده است تا گیمر بتواند مطابق میل خود در بازی پیشروی داشته باشد.

شخصی‌سازی در Cyberpunk 2077

شخصی‌سازی گسترده‌ای برای انواع سلاح‌ها در نظر گرفته شده است؛ بطوریکه برای هر سلاح می‌توانید در بخش‌ ظاهر یا عملکرد آن، موارد موردنظر خود را اعمال کنید. بعنوان مثال برای تغییر ظاهر سلاح می‌توانید با اعمال پوسته‌ها و طرح‌های مختلف، سلاح خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین برای افزایش عملکرد آن می‌توانید با اعمال تجهیزاتی مانند صداخفه‌کن و اسکوپ کارایی سلاح‌ها را بالا ببرید. در این زمینه ابزارهای مختلفی برای افزایش عملکرد سلاح‌ها در نظر گرفته شده است.

علاوه بر شخصی‌سازی‌ها در عنوان Cyberpunk 2077 ، با افزایش مهارت‌های شما در استفاده از سلاح‌های مختلف ، بارگذاری مجدد و انیمیشن‌های تیراندازی نیز تغییر خواهند کرد. بعنوان مثال دقت نشانه‌گیری سلاح‌ها افزایش پیدا می‌کند و نشانۀ سلاح کوچکتر و دقیق‌تر می‌شود. همچنین بر اساس میزان ارتقاء شما در بازی ، انیمیشن بارگذاری خشاب‌ها نیز سریعتر اجرا می‌شود. این اتفاق در روند بازی نشانگر بهبود دقت شما در استفاده از سلاح است. به گفتۀ طراح ارشد مراحل بازی آقای Miles Tost اینکار برای پیشروی بهتر در ارتقاء شخصیت بازی در نظر گرفته شده است.

به گفتۀ او :

شما واقعاً حس پیشرفت را تجربه خواهید کرد و شخصیت شما هنگام پیشروی در بازی در حال تکامل است. بنظرم زمانیکه که روند پیشرفت کردن شخصیت بازی را با نحوۀ شخصی‌سازی سلاح‌ها با هم ترکیب کنید و در جایی‌که احساس می‌کنید این اسلحه امضاء شما است و در استفاده از آن واقعاً خوب هستید ، تجربۀ خاصی برای شما رقم خواهد خورد.

شخصی‌سازی در Cyberpunk 2077

طی استریم اختصاصی عنوان Cyberpunk 2077 شاهد 15 دقیقه از گیم‌پلی این بازی بودیم و اطلاعات زیادی را از این عنوان مورد انتظار بدست آوردیم. با اطلاعاتی نظیر وجود سه استایل مختلف در بازی و گروه‌های مختلف مزدورها و حجم زیادی از شخصی‌سازی‌ های متنوع آشنا شدیم. همچنین در این نمایش با شخصیت «جانی سیلور هند» (Johnny Silverhand) که یکی از شخصیت‌های مهم در بازی Cyberpunk 2077 است، بیشتر آشنا شدیم. (بازیگر معروف کانادایی Keanu Reeves نقش آن را برعهده دارد) همچنین واکنش‌های دنیای بازی نسبت به نحوۀ بازی کردن گیمر ، و راه‌های مختلفی که برای پیش‌روی در مراحل وجود دارد به نمایش گذاشته شد. شما می‌توانید این نمایش را در صفحۀ رسمی این بازی در یوتوب تماشا کنید.

در نهایت عنوان مورد انتظار «سایبرپانک 2077» توسط استودیوی CD Projekt Red در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۹۹) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. این عنوان برای پلتفرم آنلاین گوگل استیدیا نیز تایید شده است؛ اما هنوز زمان مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا