اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترگوگل استیدیا

تأخیر آپدیت‌ها و DLCهای بازی Cyberpunk 2077 تا سال 2022

استودیوی سی دی پراجکت رد با بروزرسانی نقشه زمانی برنامه‌های خود، اعلام کرده که آپدیت‌های آینده بازی Cyberpunk 2077 در سال 2022 منتشر خواهند شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

زمان‌بندی برنامه Cyberpunk 2077

استودیوی CD Projekt Red ابتدا این نقشه را در ژانویه امسال، مدتی کمی پس از عرضه بازی منتشر کرده بود. این استودیو قصد داشت تا «چندین آپدیت و بهبودهای جدید» را در ماه‌های باقی مانده سال 2021 برای Cyberpunk 2077 عرضه کند، اما اکنون زمان انتشار آن‌ها به همراه DLCهای رایگان آینده، تا سال بعد به تعویق افتاده است.

در همین حال، مدتی پیش نیز آپدیت نسل نهمی بازی تا اوایل 2022 تأخیر خورده بود. کاربران در ماه آگوست آپدیت 1.3 را دریافت کرده بودند که چند DLC رایگان مانند ظاهر جدید برای جانی سیلورهند و یک وسیله نقلیه جدید را در بر داشت. مدت کمی پس از آن، آدام کیسینسکی، مدیرعامل CD Projekt Red تأیید کرد که بیش از 160 نفر بر روی اولین اکسپنشن Cyberpunk 2077 در حال کار هستند.

در حال حاضر هیچگونه جزئیاتی از تاریخ عرضه این اکسپنشن مشخص نیست، اما می‌دانیم که همانند The Witcher 3، اکسپنشن سایبرپانک 2077 نیز پولی خواهد بود. البته CD Projekt Red در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که هنوز برای صحبت کردن در مورد قیمت این اکسپنشن، زود است.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است. همان‌طور که می‌دانید، عرضه بازی با مشکلات فنی شدیدی همراه بود و باید دید که در سال 2022، با عرضه آپدیت‌ها و محتویات جدید چه تغییراتی در وضعیت Cyberpunk 2077 به وجود می‌آید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا