اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 به همراه آپدیت جدید عرضه شد

استودیوی سی دی پراجکت رد ساعاتی پیش نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 را در دسترس کاربران PS5 و Xbox Series X|S قرار داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

آپدیت عظیم 1.5 علاوه بر پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهم، تغییرات و بهبودهای پرتعدادی را برای بازیکنان به همراه دارد. با دریافت این آپدیت، دو حالت گرافیکی مختلف در اختیار کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار می‌گیرد.

حالت Ray Tracing شامل «سایه‌های فوتورئالستیک و بازتاب‌های رندرشده» را همراه با گیم‌پلی 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K داینامیک در بر دارد. حالت Performance نیز «تجربه گیم‌پلی روان 60 فریم بر ثانیه» همراه با رزولوشن 4K داینامیک را ارائه می‌دهد. دارندگان Xbox Series S امکان انتخاب حالت گرافیکی را ندارند و بازی بر روی این کنسول، در حالت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1440p داینامیک اجرا می‌شود.

اضافه شدن سلاح‌های جدید و قابلیت‌هایی مانند امکان اجاره کردن چند آپارتمان، شخصی‌سازی آن‌ها و همچنین شخصی‌سازی ظاهر V، برخی از دیگر ویژگی‌های این آپدیت به‌شمار می‌روند. همچنین بهبودهای مختلفی در زمینه هوش مصنوعی، تردد جمعیت، سیستم اقتصاد بازی، مبارزات و چندین موارد دیگر صورت گرفته است. شما می‌توانید لیست کامل تغییرات و بهبودهای آپدیت 1.5 را از اینجا مشاهده کنید.

استودیوی CD Projekt Red همچنین یک دموی 5 ساعته را برای کاربران کنسول‌های نسل نهم در نظر گرفته تا قبل از خرید، کیفیت فعلی Cyberpunk 2077 را با تجربه خودتان ارزیابی کنید. آپدیت جدید بازی به‌همراه دموی مذکور، از همین حالا در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا