اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

اطلاعات و تریلری جدید از ماشین‌های Cyberpunk 2077 منتشر شد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد ویدیوی جدید را از وسایل نقلیه‌ای را که می‌توانید در بازی Cyberpunk 2077 رانندگی کنید و در در پیمایش شهر و مناطق اطراف کمک می کند را در طی آخرین قسمت از رویداد نایت‌سیتی وایر منتشر کرد. هرکدام از ماشین‌ها نه تنها منحصر به فرد هستند بلکه یک تجربه رانندگی بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهند.

هر مدل ماشینی که فکرش را کنید در بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد از اتومبیل های ارزان قیمت اقتصادی گرفته تا اتومبیل‌های قدیمی قراضه ، یک کلاس شرکتی از اتومبیل‌ها نیز وجود دارد که تنها برای تحت تأثیر قرار دادن دادن دیگران ساخته شده‌‌اند. همچنین شما می‌توانید از کامیون‌ها و تانک‌هایی با قدرت زیاد در در طول بازی استفاده کنید.

بگفته‌ی استودیوی سی‌دی پراجکت ، اتومبیل ها فقط متفاوت از یکدیگر نیستند ، بلکه با سرعت ، صدا و ویژگی های متفاوت نیز رانندگی می کنند و رانندگی با هرکدام احساس متفاوتی دارد. این امر نه تنها در کلاسهای مختلف اتومبیل بلکه در وسایل نقلیه منفرد نیز وجود دارد که بسته به مکانی که آنها را پیدا می کنید و افرادی که آنها را رانندگی می کنند ممکن است قطعات مختلفی و خاصی را نداشته باشند.

استودیو همچنین تأیید کرد که احضار وسایل نقلیه اساساً به همان صورتی است که شما روچ را در بازی Witcher 3 احضار می‌کردید اما به صورت الکترونیکی ، البته امیدوارم که ماشین هایتان سر از سقف خانه در نیاورند و بتوانید در محیط های مختلف به راحتی مسابقه دهید.

به جز این شما می توانید از خودرو‌های مسابقه‌ای را که بسیار سریع هستند یا از ماشین‌های هایپر که هم سرعت دارند و هم زره استفاده کنید. انتهای تریلر از یک خودرو شخصیت جانی سیلورهند نیز رونمایی شد، این ماشین که یک پورشه 911، مدل 1977 است در بازی 100 سال سن دارد اما در وضعیت بسیار خوبی نگهداری شده ( ظاهراً اصلی است).

اگر به موتورسیکلت بیشتر علاقه دارید، در این بازی موتورسیکلت نیز وجود دارد. تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk ویدیوی دیگری را منتشر کردند که نمای پشت صحنه افزودن موتورسیکلت را را با حضور بازیگر محبوب هالییود کیانو ریوز به شما نشان می‌دهد. در این ویدیو، ریوز و گارد هولینگر، هر دو بنیانگذار شرکت موتور سیکلت آرک، در مورد جزئیات همکاری خود با استودیوی سی‌دی پراجکت رد در Cyberpunk 2077 صحبت می کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌اسیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد، این بازی برای کنسول‌های نسل جدید ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد.

اگر قصد دارید این بازی را برای رایانه‌ی شخصی خریداری کنید می‌توانید سیستم مورد نیاز آن را از اینجا مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا