اخبار بازی

استودیو CD PROJEKT RED سه پروژه مربوط به Cyberpunk 2077 را در دست تولید دارد – آپدیت خبر

آپدیت خبر : طبق اعلام رسمی استودیوی CDPR، هر سه تیم داخلی این شرکت به طور همزمان مشغول کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 هستند و وجود سه پروژه در دست ساخت همزمان در این دنیا، صحت ندارد. خبر اولیه را در ادامه مطالعه کنید.

=

بعد از این که سه گانه‌ی ویچر توسط استودیو CD PROJEKT RED در ژانر فانتزی ساخته شدند، بازی Cyberpunk 2077 اولین بازی این استودیو خواهد بود که در آینده و ژانر علمی-تخیلی روایت خواهد شد و به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر این که این بازی آخرین پروژه این استودیو در فضای سایبرپانکی نخواهد بود و این مجموعه ادامه دار خواهد بود.

رئیس شرکت CD Projekt آقای آدام کیسینسکی تایید کرد که در واقع سه پروژه از این مجموعه در دست ساخت است. پروژه اول که همان بازی اصلی است و در فروردین سال آینده منتشر می‌شود. در ادامه نیز وی تایید کرد که پروژه دوم در دست ساخت است و چند نفره است. این پروژه آنلاین محور است و مشخص نیست که چیزی مانند بازی Gwent در ویچر 3 است یا یک بخش چند نفره‌ معمولی است.

بازی Cyberpunk 2077

در رابطه با پروژه سوم اما اطلاعاتی در دسترس نیست ولی با این حال آقای کیسینسکی تایید کرد بازی بعدی استودیو CD Projekt Red نیز در دنیای Cyberpunk 2077 جریان دارد. حال با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد که Cyberpunk 2077 برای CD Projekt Red اهمیت زیادی دارد و احتمالا در آینده خبرهای بیشتری در این رابطه خواهیم شنید. حال فقط می‌توانیم منتظر عرضه‌ بازی Cyberpunk 2077 در سال آینده باشیم. این بازی در تاریخ 16 آوریل سال 2020 مصادف با 28 فروردین سال 1399 برای پلی استیشن 4 ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. در این بین می‌توانید مقاله جدید «نگاهی به دموی بازی سایبرپانک 2077 در E3 2019» که به طور اختصاصی توسط تیم بازی‌سنتر تهیه شده است را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا