اخبار بازی

مراحل Street Stories بازی Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

مراحل Street Stories بازی Cyberpunk 2077 به Night City (شهر اصلی این بازی) با چندین روایت کوتاه تر (نسبت به داستان اصلی) زندگی می بخشد. بازی اول شخص RPG شرکت CD Projekt Red انواع مختلفی مرحله [mission] دارد، که به نظر می آید Street Stories حس متفاوتی نسبت به مراحل اصلی خواهد داشت، این مراحل کوتاه تر و کمتر سینمایی خواهند بود، ولی برای این که احساس کنید Night City واقعا مکان زنده ای است و شما جزوی از جامعه آن هستید، بسیار مهم است.

در مصاحبه ای با وب سایت OnMSFT، آقای جان مِمایس [John Mamais] تهیه کننده Cyberpunk 2077، درباره این که CD Projekt Red چگونه به جهان این بازی نگاه می کند، صحبت کرد:

چندین لایه وجود دارد، یک لایه انفعالی [passive] که vendor [فروشنده] ها هستند و لایه STS ها که Street Stories هستند. حدود 72 مرحله Street Stories و چندین مرحله [activities] کوچک، وجود دارد.

Street Stories مانند کوئست [quest] های کوچک هستند. داستان وجود دارد، اما نه با داستان گویی سینماتیک پیشرفته. این مراحل برای کاوش جهان بازی و level up کردن کاراکتر است.

مِمایس گفت Street Stories می توانند از قالب های معین شده استفاده کند ولی “هر کدام شخصی سازی [customized] شده اند تا به آنها حس منحصر به فردی بدهد” و این که دنیای بازی پر از این مراحل خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، گوگل Stadia و ایکس باکس وان، در تاریخ 17 سپتامبر 2020 عرضه خواهد شد. داستان این بازی در ویران شهر Night City که 6 بخش مجزا دارد، جریان خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا