اخبار بازی

سازندگان از زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 بر روی گوگل استیدیا می‌گویند

در جدید ترین اخبار بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077، سازندگان بازی در خصوص نسخه گوگل استیدیا این عنوان صحبت کرده‌اند که به‌نظر می‌رسد کمی دیر تر از سایر نسخه‌ها عرضه می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077

با اینکه گوگل آن طور که انتظار داشت نتوانست کار خود را با استیدیا آغاز کند، اما همچنان نام عناوین بزرگی مانند بازی Cyberpunk 2077 برای عرضه بر روی این پلتفرم استریمینگ دیده می‌شود. با اینحال، کاربران گوگل استیدیا باید برای تجربه این عنوان نقش آفرینی کمی بیشتر از سایر کاربران منتظر بمانند.

این اطلاعات از طریق بیانیه‌ای که استودیو CD Projekt Red در خصوص برنامه‌های بازاریابی سایبرپانک 2077 منتشر کرده به‌دست آمده‌است: “Cyberpunk 2077 در تاریخ 17 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. تا پایان امسال، این بازی بر روی گوگل استیدیا نیز در دسترس قرار می‌گیرد.”

سازندگان همچنین به‌تازگی اعلام کرده‌اند که مراحل توسعه بازی در آخرین مراحل خود قرار دارد و احتمالا شاهد تأخیر دیگری در عرضه بازی نخواهیم بود. استودیو سی دی پراجکت رد قصد دارد تا در تاریخ 25 جون در قالب رویدادی به‌نام Night City Wire، اطلاعات جدیدی را از بازی مورد انتظار خود منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا