اخبار بازی

تریلر جدیدی برای بخش فوتو مود بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

سی دی پراجکت رد به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرده که بخش فوتو مود این عنوان را به‌نمایش می‌گذارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

 

کمتر از 10 روز تا عرضه بازی مورد انتظار سایبرپانک 2077 فاصله داریم و به‌نظر می‌رسد این‌بار دیگر تأخیری در کار نیست. همانند بسیاری از بازی‌های بزرگ امروزی، Cyberpunk 2077 نیز شامل یک بخش فوتو مود می‌شود که استودیو CD Projekt Red برای به‌نمایش کشیدن قابلیت‌های این بخش، تریلر جدیدی را منتشر کرده است.

در تریلر منتشر شده می‌بینیم که بخش فوتو مود بازی تنظیمات و گزینه‌های گسترده‌ای را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بازیکنان می‌توانند لحظات مورد علاقه خود را همراه با افکت‌ها و فیلترهای متنوع و ژست‌ها و حالت‌های مختلف چهره شخصیت V ثبت کنند. همچنین چندین نوع استیکر و فریم برای این بخش در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی، بخش فوتو مود Cyberpunk 2077 و ابزارهای قرار گرفته در آن عالی به‌نظر می‌رسد.

بازی Cyberpunk 2077 از جمعه هفته آینده (10 دسامبر، مصادف با 20 آذر) برای کاربران نسل هشت و نسل نه کنسول‌ها و همچنین PC و Google Stadia در دسترس خواهد بود. جزئیات اکسپنشن‌ها و بخش مولتی پلیر جداگانه بازی در اوایل 2021 اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا