اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

دی ال سی Phantom Liberty برای بازی Cyberpunk 2077 معرفی شد

سی دی پراجکت طی آخرین قسمت از برنامه Night City Wire، بالاخره از DLC داستانی بزرگ بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

دی ال سی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077

اکسپنشن داستانی بزرگ بازی Phantom Liberty نام دارد و برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، V در این اکسپنشن با NUSA (ایالات متحده آمریکای جدید) وارد همکاری شده و بازیکنان پا به نواحی جدیدی خواهند گذاشت. همچنین کیانو ریوز نیز باری دیگر برای ایفای نقش شخصیت جانی سیلورهند بازگشته است. طبق اعلام استودیوی CD Projekt Red، اکسپنشن Phantom Liberty تنها برای PC و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.

علاوه بر معرفی اکسپنشن جدید بازی، سازندگان همچنین از برنامه‌های خود برای آپدیت‌های آینده Cyberpunk 2077 گفتند. اول از همه، آپدیت 1.6 از همین امروز برای تمامی کاربران در دسترس است و محتویاتی مانند یک لباس و اسلحه جدید با محوریت انیمه Cyberpunk: Edgerunners، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر برای V، و یک بازی آرکید درون بازی به نام Roach Race که بر اساس ویچر 3 ساخته شده را در بر دارد.

در همین حال سی دی پراجکت رد همچنین تأیید کرده که آپدیت 1.6، آخرین آپدیت بزرگی است که برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. سازندگان گفته‌اند که در نظر دارند تا در آپدیت‌های آینده مواردی مانند سیستم پلیس دورن بازی، مبارزات با وسایل نقلیه و مبارزات تن‌به‌تن را بازسازی کنند. بدین ترتیب، تمام این بهبودها تنها برای کاربران PC و کنسول‌های نسل نهمی در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا