اخبار بازیپلی استیشن 5

پچ جدیدی برای Cyberpunk 2077، با هدف رفع مشکلات فنی دی ال سی Phantom Liberty منتشر خواهد شد

کمپانی CD Projekt Red جزئیات پچ بعدی Cyberpunk 2077 را ارائه کرده است که اصلی‌ترین هدف آن، رفع مشکلات مربوط به خراب شدن فایل‌های ذخیره بازی روی پلی استیشن 5 خواهد بود.

این استودیو این هفته اعلام کرد که درحال تحقیقات راجع به مشکلی‌ست که در آن فایل‌های ذخیره PS5 گاها پس از اجرای بسته الحاقی Phantom Liberty با استفاده ای فایل‌های ذخیره پایه بازی، خراب شوند.

بروزرسانی کوچک ۲.۰۱ که به زودی منتشر خواهد شد، قرار است با افزایش محدودیت حجم فایل ذخیره، این مشکل را برطرف کند، اگرچه خبری از بازیابی و تعمیر سیوهای خراب شده نخواهد بود.

هفته قبل بود که CD Projekt بروزرسانی بزرگ ۲.۰ را برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد، آپدیتی که بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی را دستخوش تغییر و بهبود داد؛ سپس در اوایل این هفته میلادی هم، کمپانی مذکور تنها اکسپنشن یا بسته الحاقی داستانی بازی را عرضه کرد که Phantom Liberty نام داشت و مورد استقبال و تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفت.

طبق گفته کارگردان این بسته الحاقی و همینطور دنباله Cyberpunk 2077، استودیو آپدیت بزرگ یا DLC دیگری برای این بازی عرضه نخواهد کرد و تمام نیرو و تمرکزش را روی توسعه عناوین آینده قرار خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا