اخبار بازی

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 در جریان رویداد Night City Wire نمایش داده شد.

قسمت اول رویداد Night City Wire ساعاتی پیش پخش شد و در جریان آن شاهد تریلر جدید بازی Cyberpunk 2077 با نام The Gig بودیم. این تریلر بخش تاریک Night City را با گیم‌پلی اول شخص نشان داد و در آن صحنه‌های اکشن خونین و خشن را دیدیم. جکی، یکی از کاراکترهای بازی، چندین بار در این تریلر حضور داشت.

بخش‌های کوتاه گیم‌پلی این تریلر شامل رانندگی، تیراندازی و جنگیدن بودند و حتی کمی از تعاملات کلی دنیای بازی را دیدیم. بخش‌هایی از بیرون شهر نمایش داده شد که در آن می‌توانید بچرخید یا ماشین خود را ارتقا دهید.  در انتهای تریلر دوباره شاهد حضور جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز را بودیم.

طبق اخبار منتشرشده، بازیکنان سه برابر بازی The Witcher 3: Wild Hunt آزادی خواهند داشت و با توجه به بزرگی دنیای بازی، بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه مختلف مانند The Reaver استفاده کنند. همچنین استودیو CD Projekt Red تایید کرده است که بازیکنان می‌توانند تمام اعضای بدن کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنند.

بازی Cyberpunk 2077 نوامبر امسال برای Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهد شد و نسخه نسل بعدی آن هم در آینده برای PS5 و Xbox Series X منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا