اخبار بازی

اپیزود بعدی نایت سیتی وایر به وسایل نقلیه بازی Cyberpunk 2077 خواهد پرداخت

استودیو CD Projekt Red با معرفی اپیزود چهارم رویداد Night City Wire اعلام کرد که این اپیزود، به‌نمایش و ارائه جزئیات وسایل نقلیه بازی Cyberpunk 2077 می‌پردازد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

چند روز پیش بود که خبر به‌اتمام رسیدن ساخت سایبرپانک 2077 به‌صورت رسمی اعلام شد. حال سازندگان قصد دارند تا قبل از زمان عرضه باری دیگر تحت اپیزود جدیدی از نایت سیتی وایر، نمایش جدیدی را با طرفداران به‌اشتراک بگذارند. این اپیزود در پنجشبه هفته آینده (15 اکتبر) و ساعت 19:30 پخش خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، اپیزود چهارم نایت سیتی وایر به وسایل نقلیه موجود در جهان Cyberpunk 2077 اختصاص دارد. همچنین اعلام شده که این برنامه شامل نمایش گیمپلی و چند معرفی‌ نیز خواهد بود. نکته قابل توجه این است که با وجود نزدیک بودن به زمان انتشار، CDPR اسمی از آخرین اپیزود نایت سیتی وایر نبرده و ممکن است در آینده شاهد اپیزود پنجم نیز باشیم. در هر صورت، انتظار می‌رود این موضوع پس از پخش شدن اپیزود چهارم در هفته آینده مشخص شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. این عنوان برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز در زمان عرضه در دسترس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا