اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

شایعه: احتمال عرضه نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 طی هفته‌های آینده

طبق اطلاعاتی که حساب توئیتری PlayStation Game Size آن را لو داده، ممکن است در اواسط ماه فوریه تا اوایل ماه مارچ شاهد عرضه نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 باشیم. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این صفحه توئیتری که به‌طور معمول اطلاعات مربوط به حجم و تاریخ عرضه عناوین پیش‌رو را به‌درستی و قبل از اعلام رسمی به اشتراک می‌گذارد، این‌بار اطلاعاتی جدیدی از Cyberpunk 2077 به دست آورده است. بر اساس اطلاعات استخراج شده از دیتابیس فروشگاه پلی استیشن توسط این کاربر، نسخه Native بازی سایبرپانک 2077 در زمانی بین بهمن تا اسفند عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، تصویر جدیدی نیز از بازی لو رفته که به‌نظر می‌رسد شرکت CD Projekt Red از آن به عنوان کاور نسخه نسل نهمی Cyberpunk 2077 استفاده خواهد کرد:

بازی Cyberpunk 2077

پیش‌تر اعلام شده بود که در هنگام عرضه نسخه نهمی بازی، دارندگان فعلی بدون هزینه اضافه می‌توانند به آن دسترسی یابند. همان‌طور که می‌دانید، Cyberpunk 2077 در وضعیتی ناپایدار وارد بازار شد و این موضوع آسیبی جدی را به اعتبار خالقان ویچر 3 وارد کرد. با این وجود، مدتی پیش جایگاه بازی در استیم به‌شکل قابل توجهی بهبود یافت و نظرات مردمی استیم اکنون به Mostly Positive (اکثرا مثبت) تغییر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا