اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

ارتقای گرافیکی بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعد کاملا رایگان است

طبق اعلام استودیو CD Projekt Red، خریداران بازی Cyberpunk 2077 می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان ارتقای گرافیکی این بازی را بر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس دریافت کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

پس از اینکه عرضه بازی Cyberpunk 2077 مجددا با تأخیر مواجه شد، حال انتشار این بازی از همیشه به نسل بعد نزدیک‌تر است. به همین دلیل نیز به‌تازگی استودیو CD Projekt Red با انتشار پستی در صفحه توئیتر رسمی خود، برخی از ابهامات طرفداران را رفع کرده‌است. طبق این توئیت، بازیکنانی که نسخه فیزیکی و یا دیجیتالی بازی را بر روی کنسول‌های این نسل خریداری کنند، در روز عرضه کنسول‌های نسل بعد نیز به سایبرپانک 2077 دسترسی خواهند داشت.

همچنین در بخش دیگری اعلام شد که بازیکنان نسل بعدی در سال 2021 ارتقای گرافیکی مخصوص Cyberpunk 2077 را به‌صورت دریافت خواهند کرد. با اینحال، هنوز توسعه‌دهندگان بازی تاریخ دقیقی را برای این بروزرسانی اعلام نکرده‌اند و معلوم نیست که این ارتقای گرافیکی دقیقا شامل چه مواردی خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. جدید ترین پیش‌نمایش‌های این بازی قرار است طی همین هفته و در تاریخ 25 جون منتشر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا