اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

دو تریلر جدید از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

در طی رویداد آنلاین نایت سیتی وایر، استودیوی  سی‌دی پراجکت رد  رد تریلر جدیدی از شهر نایت‌سیتی در بازی Cyberpunk 2077 و شهروندان آن منتشر کرد، که نمایی از زندگی در این شهر را به شما نشان می‌دهد.

در ادامه‌ی رویداد تریلری دیگری نیز از گروه‌های خلافکار بازی منتشر شد. شما نمی‌توانید از ابتدا عضو این گروه‌ها شوید ولی می‌توانید بعداً در ادامه بازی برای آن‌ها کار کنید. در طول رویداد نایت سیتی طراح ماموریت‌های بازی ماتئوز توماسکیویچ  توضیح داد که تمامی ماموریت‌ها در این بازی به صورت دستی طراحی شده‌اند به عبارت دیگر ماموریت‌ها به صورت خودکار شکل نمی‌گیرند و دارای خط داستانی مجزایی برای خود می‌باشند.

 به عنوان یک مرک، شخصیت اصلی بازی وی (V) می‌تواند پیشنهادهای کاری خود را از دسته و گروه‌های رقیب و شرکت‌ها در یک کلاب در شهر نایت سیتی به نام افترلایف که مقر اصلی سربازان مزدور پول‌بگیر است دریافت کند، توماسکیویچ   این باره گفت:

افترلایف گروهی از مرک‌ها هستند ، این گروه افسانه‌ای مزدوران ، بهترین پیشنهاد‌های کاری ، بیشترین پول و بهترین مشتریان را دریافت می‌کنند، اگر شما می‌خواهید به یک افسانه در نایت سیتی تبدیل شوید، باید به افترلایف بروید.

گروه‌ها و دسته‌های خلافکار بازی شامل میل‎استروم، دسته ای که دیوانه‌ی اضافه کردن قطعات الکترونیکی و رباتیک به بدن خود هستند، گروه وودو، دسته خیابان ششم، دسته‌ی ماکس ، دسته‌های ریس و آلدکالدو که در بدلندز تجارت می‌کنند، دسته‌ی والنتینو با ماشین‌های لورایدر خود و دسته‌ی تایگر کلاز که شبیه به نئوسامورایی‌هایی با شمشیر‌های کاتانای پیشرفته هستند، می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا