اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

قسمت دوم رویداد The Night City Wire از استودیوی س‌دی‎ پراجکت رد ساعاتی پیش به پایان رسید و در طول آن گیم‌پلی و اطلاعات بیشتری در مورد بازی نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 منتشر شد این اطلاعات در سه بخش شامل مسیر‌های زندگی (Life Paths)، تبدیل گروه موسیقی پانک – راک Refused به باند سامورای و اسلحه‌های جدید بازی ارائه شد.

cyberpunk weapons

استریم رویداد با پرداخت به پیش‌ داستان‌های بازی از سه گروه مختلف برای روایت شامل استریت کید  ، کورپوریت و نومد شروع شد. گروه استریت کید، گروهی هستند که بیشتر آن‌ها در شهر نایت‌ سیتی بزرگ شد‌ه‌اند و با دنیای زیرزمینی آن آشنا هستند، با پلیس و نیرو‌های آن همیشه درگیری دارند و شما با انتخاب این گروه شناختی کامل از تمامی باند‌های خلافکار شهر خواهید داشت. گروه نومد، ساکنین منطقه‌ی بدلندز هستند که در حومه‌ی شهر نایت سیتی زندگی می‌کنند و همیشه در حال سفر هستند، بازیکنانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند بازی را از بیرون شهر نایت سیتی شروع خواهند کرد. در گروه کورپوریت، شما با پولدارترین و قدرتمندترین افراد شهر نایت سیتی آشنا می‌شوید ولی دیگر شناخت درستی از منطقه‌ی بدلندز و باند‌های پایین شهر نخواهید داشت.

ادامه استریم به همکاری باند Refused در ساخت موسیقی بازی و تلاش آن‌ها برای روح بخشیدن به باند سامورای در دنیای سایپرپانک می‌پردازد، همچنین آهنگ جدیدی از این گروه به نام A Like Supreme بعد از اتمام رویداد برای بازی منتشر شد.

در قسمت بعدی اسلحه‌های جدیدی و قوی بازی Cyberpunk 2077 نمایش داده شدند. این سلاح‌ها در سه کلاس اصلی قدرتی ، تکنولوژیک و هوشمند قرار می‌گیرند که هر کدام خصوصیات، قابلیت‌ها و نقاط ضعف خود را دارند. سلاح‌های قدرتی مشابه اسلحه‎های امروزی ما هستند ولی می‌توانند به اهدافی که دور از دسترس هستند شلیک کنند. سلاح‌های تکنولوژیک از شارژ الکترومغناطیسی برای شلیک گلوله‌ها در سرعتی بسیار بالا استفاده می‌کنند و می‌توانند از دیوار و سنگر دفاعی رد شوند. سلاح‌های هوشمند از فن‌آوری موشک‌های رهگیر ولی در مقیاس کوچکتر استفاده می‌کنند با استفاده از این سلاح‌ها شما می‌توانید اهداف متحرک را با گلوله‌های رهگیر مورد اصابت قرار دهید. تمامی سلاح‌ها قابلیت اصلاح و بهسازی را دارند و می‌توان ضمائمی مانند دوربین و صدا خفه کن که به آنها ویژگی‌ها و یا قابلیت‌هایی خاص را می‌دهد به همراه مدهای نرم افزاری که تاثیر مستقیم بر آسیب، دقت، و نرخ آتش اسلحه‌ می‌گذارند، را به آنها اضافه کرد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و بعد از آن در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

cyberpunk-weapons

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا