اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 آخرین مراحل ساخت خود را طی می‌کند

در بخشی از گزارش مالی که اخیرا استودیو CD Projekt Red منتشر کرده، اعلام شده که بازی Cyberpunk 2077 در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد و احتمالا انتشار آن دچار تأخیر مجدد نخواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 ابتدا قرار بود در ماه آپریل امسال عرضه شود؛ اما سازندگان تصمیم گرفتند برای ارائه تجربه بهتر به طرفداران، عرضه بازی را تا ماه سپتامبر به تأخیر بیاندازند. با اینکه شیوع ویروس کرونا این روزها تاریخ انتشار بازی‌های زیادی را جابجا می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد این اتفاق برای سایبرپانک 2077 نخواهد افتاد چرا که به گفته سازندگان، در حالی که هنوز بیش از 3 ماه تا زمان عرضه بازی مانده، این عنوان در مراحل پایانی ساخت خود به سر می‌برد.

نکته جالب دیگری که در گزارش مالی منتشر شده به آن اشاره شد، این بود که سی دی پراجکت رد از اثر جدید خود به عنوان “توسعه‌یافته ترین بازی ساخته شده در سبک RGP تا به امروز” توسط آن‌ها یاد می‌کند. چنین ادعای جسورانه‌ای آن هم از طرف خالقین یکی از پر افتخار ترین بازی‌های RPG تاریخ یعنی ویچر 3، انتظارات بسیاری از افراد را نسبت به عملکرد سایبرپانک 2077 افزایش خواهد داد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 17 سپتامبر برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. این عنوان همچنین در تاریخ نامشخصی برای اکس باکس سری اکس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا