اخبار بازی

اضافه شدن سیستم مترو به بازی Cyberpunk 2077

استودیو لهستانی CD Projekt Red رسما تائید کرد که آن‌ها درنظر دارند تا در آپدیت 2.1 بازی Cyberpunk 2077، سیستم مترو را به آن اضافه کنند.

علی‌رغم اینکه در نمایش‌های اولیه Cyberpunk 2077 سیستم مترو به وضوح در آن نشان داده شد، اما تا الان که چند سال از انتشار بازی می‌گذرد همچین چیزی درآن موجود نبود؛ با اینحال در جریان یک لایو استریم در روز جمعه، تهیه کننده Cyberpunk 2077 یعنی خانم Monika Janowska اعلام کرد: «با اینکه برای مدت طولانی مترو جزو برنامه‌هایمان نبود، اما با گذشت زمان برنامه را دوباره بررسی کردیم و تصمیم بر این شد تا این سیستم را به‌همراه نسخه Ultimate Edition برای سایبرپانک منتشر کنیم».

این سیستم Night City Area Rapid Transit نام خواهد داشت و دارای پنج خط مترو است. بازیکنان قادرند تا بین 19 ایستگاه مختلف سفر کنند که این ایستگاه‌ها می‌توانند به عنوان نقاطی برای Fast travel و یا صرفا یک تجربه سواری جالب در مترو، استفاده بشوند.

یانوسکا همچنین افزود که سیستم مترو به عنوان یک ویژگی نقش‌آفرینی طراحی شده است که بازیکنان را قادر می‌سازد درمیان سایر فعالیت‌ها، از مناظر دیدن کنند؛ اگرچه آنان می‌توانند در هر نقطه از سفر وارد حالت Fast travel بشوند.

CD Projekt همچنین گفت که درحال بهبود باس فایت‌ها، بخصوص Adam Smasher است.

آپدیت 2.1 در کنار نسخه آلتیمیت بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا