اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

فروش بازی Cyberpunk 2077 به 18 میلیون نسخه رسید

شرکت CD Projekt Red اعلام کرده که عنوان بحث‌برانگیز Cyberpunk 2077، موفق شده تا به فروش 18 میلیون نسخه‌ای دست یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

علی‌رغم مواجه شدن با واکنش‌های منفی شدید در هنگام عرضه، به‌خصوص بابت عملکرد ضعیف آن بر روی کنسول‌های نسل قبلی، بازی Cyberpunk 2077 توانسته فروش قدرتمندی را تجربه کند. طبق اعلام شرکت سی دی پراجکت رد فروش این عنوان تا آپریل سال 2022، از 18 میلیون نسخه عبور کرده است.

پیش از این اعلام شده بود که سایبرپانک 2077 در هنگام عرضه خود یعنی در اواخر سال 2020، با در نظر گرفتن ریفاندها بیش از 13.7 میلیون نسخه فروخته بود. سی دی پراجکت رد طی این یک سال و نیم مشغول بهبود بخشیدن به تجربه بازیکنان بوده و علاوه بر این، توسعه‌دهندگان حدود دو ماه پیش ورژن نسل نهمی بازی را نیز در کنار یک آپدیت بزرگ منتشر کردند.

البته که کار سی دی پراجکت رد با Cyberpunk 2077 تمام نشده و این استودیو قصد دارد تا همچنان وضعیت بازی را بهبود دهد. همچنین اکسپنشن پولی بازی نیز حالا یک تاریخ عرضه تقریبی دارد و سازندگان اعلام کرده‌اند که انتشار آن برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری مانند قیمت آن و یا اینکه آیا اکسپنشن‌های بیشتری نیز برای Cyberpunk 2077 در کار خواهد بود یا خیر، مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا