اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

هزینه تمام خریداران Cyberpunk 2077 بر روی پلی استیشن پس داده می‌شود، حذف موقت بازی از روی PSN

یک هفته از عرضه بازی Cyberpunk 2077 می‌گذرد و امروز سونی و سی دی پراجکت رد، تصمیم گرفته‌اند بخاطر مشکلات فراوان بازی این عنوان را از روی فروشگاه PSN بردارند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

حدود یک دهه پس از معرفیه اولیه، سایبرپانک 2077 بالاخره در دسامبر امسال عرضه شد. علی‌رغم اینکه شور و هیجان زیادی پیرامون بازی وجود داشت، اما متاسفانه عرضه بازی با آشفتگی فراوانی همراه بود. کاربران کنسولی Cyberpunk 2077 (به‌خصوص کنسول‌های پایه نسل هشت) از عملکرد بازی به‌شدت ناراضی هستند و به‌طور قابل درکی، به‌دنبال ریفاند کردن بازی‌اند.

پس از به‌وجود آمدن یک سوء تفاهم‌ از طرف استودیو CD Projekt Red، امروز به‌طور رسمی اعلام شد تمام کاربرانی که بر روی PSN عنوان Cyberpunk 2077 را خریداری کرده‌اند، می‌توانند هزینه خود را پس بگیرند. همچنین اعلام گشت که بازی تا اطلاع ثانوی از روی فروشگاه PSN حذف خواهد شد.

البته کاربرانی که بازی را از قبل تهیه کرده‌اند می‌توانند به تجربه آن بپردازند؛ اما هم‌اکنون بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 غیر قابل خرید است. در حال حاضر مایکروسافت رخ دادن چنین چیزی را بر روی کنسول‌های ایکس باکس اعلام نکرده، اما اگر بازی از روی فروشگاه مایکروسافت حذف شود نیز چندان جای تعجب نیست.

چیزی که رخ داده بدون شک اتفاق بزرگ و کم‌سابقه‌ای است، اما با توجه به مشکلات گزارش شده از سوی کاربران سراسر دنیا، احتمالا تصمیم به حذف Cyberpunk 2077 از روی PSN یک تصمیم ضروری بوده است. سازندگان در نظر دارند تا با عرضه دو آپدیت بزرگ در ماه ژانویه و فوریه، عمده مشکلات نسخه کنسولی بازی را حل کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا