اخبار بازی

وجود یک تیم اختصاصی برای طراحی ساید کوئست‌های بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

استودیو CD Projekt RED همواره در عناوین خود توجه زیادی به ساید کوئست‌ها و مراحل جانبی داشته و ساید کوئست‌های بازی Cyberpunk 2077 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اگر به اثر قبلی این استودیو یعنی The Witcher 3 نیز بنگریم متوجه می‌شویم این بازی در کنار تمامی نقاط قوت مختلفی که داشت ماموریت‌های جانبی آن یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شد که توجهات بسیاری را هم به خود جلب کرد. به طوری که گاها با داستان اصلی نیز پیوند می‌خورد و نتیجه آن سبب می‌شد بسیاری از این ماموریت‌های جانبی از ماموریت‌های اصلی بیشتر در ذهن ماندگار شوند.

اکنون به گفته فیلیپ وبر (Phillip Weber) طراح کوئست‌ استودیو CD Projekt RED، بعد از تولید بازی The Witcher 3 استودیو سازنده درون واحد تولید اصلی خود، تیمی اختصاصی برای طراحی فعالیت‌های اختیاری و ساید کوئست‌های بازی Cyberpunk 2077 در جهان باز آن ایجاد کرد. به گفته وبر این مورد تاثیر مثبت فراوانی بر بازی گذاشته به طوری که تمامی این فعالیت‌ها در نوع خود جالب و منحصر به فرد ساخته شده‌اند.

پس از ساخت The Witcher 3: Wild Hunt، ما یک تیم کاملا جدید ایجاد کردیم. تیمی مربوط به جهان باز بازی که در حال تولید محتویات شگفت‌انگیزی به منظور پر کردن جهان باز آن با موارد معنی‌دار هستند. ما می‌خواستیم این مورد را بسازیم تا شما بتوانید در محیط شهر کارهای زیاد و در عین کوچک‌تری انجام دهید. با این حال تمامی این فعالیت‌ها و کارها در نوع خود جالب و منحصر به فرد هستند.

مایلز توست (Miles Tost) طراح مراحل ارشد بازی هم اظهار کرده بود فعالیت‌های جانبی اگر با داستان ترکیب شوند بسیار مهیج و لذت‌بخش خواهند بود. بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 99 برای کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 و پلتفرم‌های کامیپوترهای خانگی و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا