اخبار بازی

مبارزات از راه نزدیک بازی Cyberpunk 2077 همچنان در حال توسعه است

اخیرا سازندگان بازی Cyberpunk 2077 صحبت‌های تازه‌ای را در خصوص سیستم مبارزات از راه نزدیک این عنوان داشته‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

استودیو CD Projekt Red در روز گذشته و طی جدید ترین اپیزود Night City Wire  اطلاعات فراوانی را از سایبرپانک 2077 منتشر کرد. اسلحه‌های دورزن مختلفی در این نمایش نشان داده شد، اما از بین سلاح‌های نزدیک‌زن موارد محدود ترین را شاهد بودیم. حال تیم توسعه دهنده کمی در مورد این سلاح‌ها و به‌طور کلی مبارزات از راه نزدیک صحبت کرده‌اند. علی‌رغم اینکه Cyberpunk 2077 برای سال‌های زیادی در حال توسعه بوده، اما سازندگان همچنان مشغول کار بر روی مبارزات از راه نزدیک هستند چرا که در حال حاضر از نتیجه حاصل شده رضایت 100 درصدی ندارند.

آقای Pawel Kapala (طراح ارشد گیمپلی بازی) در مصاحبه خود با VG247 گفت: ” هنوز چند ماه با عرضه بازی فاصله داریم و من در واقع همین حالا هم در حال کار بر روی مبارزات از راه نزدیک هستم. ما زمان زیادی را صرف می‌کنیم تا این موضوع را به‌شکل بی‌نقصی پیاده سازیم، و به‌طور اساسی در حال حاضر در مورد واکنش بصری (Visual feedback) رضایت 100 درصدی نداریم. بنابراین همچنان در حال کار بر روی آن هستیم.”

او عنوان کرد” خوشحالم که بگویم مبارزات از راه نزدیک همین حالا هم نسبت به قبل به‌شدت بهبود یافته‌است، و روند بهتر شدن آن همچنان ادامه دارد. ما آگاه هستیم که چنین مواردی باید بی‌نقص باشند؛ اما همان‌طور که گفتید، طراحی مبارزات نزدیک در بازی‌های اول شخص از همان ابتدا کار دشواری است. با توجه به اینکه ما از ساخت بازی‌های سوم شخص به اینجا رسیده‌ایم، این مسئله آسانی نیست. همچنین مبارزات نزدیک بخش بزرگی از مراحل توسعه را تشکیل می‌دهد. ما هنوز در حال کار بر روی آن هستیم.”

او در ادامه توضیح داد که با توجه به تنوع و گستردگی جهان بازی، بازیکنانی که تنها از سلاح‌های نزدیک‌زن استفاده کنند با چالش‌های مختلفی روبرو خواهند بود. به‌عنوان مثال، دشمنانی وجود دارند که با تک‌تیرانداز خود و از راه دور به شما شلیک خواهند کرد. طبق صحبت‌های Pawel Kapala، بازیکنان می‌توانند در طول تجربه Cyberpunk 2077 آزادانه شکل بازی خود را انتخاب کنند، اما استفاده از سلاح‌های نزدیک‌زن جلوی یک هلیکوپتر چندان استراتژی خوبی نیست.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین اعلام شده که به‌زودی در اپیزود سوم Night City Wire اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آخرین بار که از مشت زنی بازی نمایش داشتن واقعا با بقیه چیزهای بازی چه از لحاظ ظاهری چه از لحاظ کیفی جور درنمیومد
    هر چند تریلر آخر که کاتاناها رو نشون میداد قشنگ می شد پیشرفت رو دید
    با طرز نگاهی که CDPR داره حتی اگه مشکلی موقع عرضه هم حول این محور باشه احتمال زیاد موقع آپدیت ها رفع میشه

    خلاصه که دمشون گرم قاطی موج موج تعریف و هایپی که لیاقت تک تک شون رو دارن حواسشون به انتقادات جدی اون وسط مسط ها هم هست :دی :x:x

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا