اخبار بازی

جزئیات جدیدی از شخصیت کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

بازی Cyberpunk 2077

معرفی حضور کیانو ریوز در بازی Cyberpunk 2077 در E3 گذشته موجب شد تا عنوان در دست ساخت استودیو CD Projekt Red بیش از پیش برای گیمرها مورد انتظار واقع شود. این بازیگر محبوب قرار است نقش Johnny Silverhand را در بازی ایفا کند که یکی از شخصیت‌های اصلی و برجسته بازی نیز به شمار می‌رود.

مارچین بلاخا (Marcin Blacha) کارگردان داستان بازی به تازگی صحبتی با Xbox: The Official Magazine داشته و در خصوص پیچیدگی‌های شخصیت Johnny Silverhand و این که چگونه بازیگری که نقش آن را ایفا می‌کرد باید ارتباطی با این شخصیت داشته باشد توضیحاتی ارائه کرده است. بلاخا با اشاره به این که کیانو ریوز بهترین گزینه برای این نقش بوده، توضیحاتی پرامون رابطه پیچیده این شخصیت با شخصیت اصلی بازی یعنی V نیز ارائه کرد.

این مورد یک رابطه پیچیده بوده و مسلما در طول تجربه بازی نیز رشد و تکامل پیدا می‌کند. Johnny یک شخصیت نمادین و بسیار قدرتمند بوده و V نیز دقیقا به همین شکل است. آن‌ها گاهی رفتارهای بی‌منطقی از خود بروز می‌دهند اما گاهی‌اوقات از یکدیگر نیز چیزهایی را یاد می‌گیرند.

کیانو ریوز در کارنامه خود سابقه ایقای نقش شخصیت‌هایی را دارد که برای چیزی می‌جنگند و Johnny نیز قطعا برای چیزی می‌جنگد و تلاش می‌کند یا حداقل در سال 2020 چنین بوده است. هنگامی که به فکر انتخاب بازیگری برای این شخصیت افتادیم به این صورت که ببینیم اکنون چه فردی بزرگ‌ترین سلبریتی محسوب می‌شود به سراغ آن نرفتیم. بلکه بازیگر باید ارتباطی با شخصیت داشته باشد تا همه چیز منطقی به نظر برسد. بازی Cyberpunk 2077 درباره کیانو ریوز نیست. اثری درباره Johnny است که نقش آن توسط کیانو ایفا می‌شود. من فکر می‌کنم که این امری گاهی‌اوقات در هنگام انتخاب بازیگر برای نقش‌ها فراموش می‌شود.

مشابه آن اگر شخصیت Emperor Emhyr در بازی The Witcher 3 را به یاد داشته باشید ما تصمیم گرفتیم تا چارلز دنس را برای آن انتخاب کنیم که کاملا برای آن نقش جور در می‌آمد. زیرا نوعی هاله شاهانه در این شخص دیده می‌شود و در سریال بازی تاج و تخت نیز ایفای نقش کرده بود. من فکر می‌کنم تاریخ نقشی را در چگونگی پدید آمدن Johnny ایفا می‌کند. یک بازیگر خوب دقیقا به مانند کیانو که بازیگر بسیار بزرگی نیز هست همیشه کمی از موارد مخصوص خودشان را در شخصیت‌هایشان تزریق می‌کنند. به لطف ریوز، Johnny اکنون قابل ارتباط‌تر و پیچیده‌تر بوده و در عین حال، سرکشی اصیل خود را نیز از دست نداده است.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 99 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامیپوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا