اخبار بازی

فوری: بازی Cyberpunk 2077 باز هم تاخیر خورد

 صفحه رسمی بازی Cyberpunk 2077 با انتشار بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرده است که این بازی با 21 روز تاخیر در تاریخ 20 آذر ماه عرضه خواهد شد.

بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 قرار بود در تاریخ نوزدهم نوامبر عرضه شود و استودیو CD Projekt Red مدعی شده بود که دیگر  تاخیر نخواهد خورد اما امروز این استودیو  انتشار بازی را برای بار سوم به تعویق انداخت. سران استودیو با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که دلیل این تاخیر بیست و یک روزه، توسعه بازی برای نه پلتفرم مختلف است و توسعه دهندگان برای نهایی کردن نسخه‌های مختلف بازی به زمان بیشتری نیاز دارند.

بازی Cyberpunk 2077 به تازگی گلد شده بود و CD Projekt Red در این باره گفته است که: گلدشدن بازی به معنای پایان کار نبود و تیم توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی باگ‌های بازی هستند. همچنین پیشرفت‌هایی که در این زمان حاصل می‌شوند به صورت بروزرسانی روز عرضه به بازی اضافه خواهند شد.

خبر تاخیر دوباره این بازی قطعا برای بسیاری شوکه‌کننده است اما به بازیکنان فرصت می‌دهد تا بازی‌های نسل بعدی دیگری مانند Call of Duty: Black Ops – Cold War و Assassin’s Creed Valhalla را تجربه کنند.

بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ بیستم آذر ماه برای برای کنسول‌های ایکس باکس سریز اکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، استادیا و PC عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بروزرسانی نسل بعدی Cyberpunk 2077 برای خریداران بازی برروی کنسول‌های نسل هشت رایگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”last of amir, post: 4881686, member: 112089″]
    حقیقتش من حس می‌کنم بازم بهش نمیدن 😀 ینی از همون اول گفتم که فکر کنم اگه سایبرم نباشه به تلو نمیدن. یا انیمال‌کراسینگ میگیره یا هف‌لایف:D(فقط یکم از مسخره‌بازی‌های جف می‌ترسم مثل اتفاق ۲۰۱۶)
    [/QUOTE]
    2016 چی شد؟

  2. [QUOTE=”Lions Gate, post: 4881681, member: 18497″]
    خوبیش اینه که دیگه ظاهرا امسال نمیتونه تو مراسم Game Awards حضور داشته باشه و TLOU 2 دیگه 100% گوتی میشه LOL B-):D حالا جدا از شوخی مثل اینکه بدجوری رو نسخه های نسل قبل موندن
    و اون شایعات مشکلات بازی درسته 🙁
    [/QUOTE]
    حقیقتش من حس می‌کنم بازم بهش نمیدن 😀 ینی از همون اول گفتم که فکر کنم اگه سایبرم نباشه به تلو نمیدن. یا انیمال‌کراسینگ میگیره یا هف‌لایف:D(فقط یکم از مسخره‌بازی‌های جف می‌ترسم مثل اتفاق ۲۰۱۶)

  3. این صفحه زرد لعنتی تبدیل به یه میم خفن خفن شده… :)) صفحه توئیتر سازنده Guilty Gear Strive:

    [ATTACH type=”full”]176078[/ATTACH]

    گفتنش دردی رو دوا نمیکنه، ولی بالاخره یه روزی میرسه که یاد همه این اتفاقای چند ماه اخیر میوفتیم و میخندیم. البته اگه به لانچ برسیم. 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا