اخبار بازی

بازی Cyberpunk 2077 در رویداد IGN Summer of Gaming حضور خواهد داشت

مدتی پیش بود که اعلام شد IGN رویدادی را تا تحت عنوان Summer of Gaming برگزار خواهد کرد و حال، یکی از عناوین حاضر در این رویداد مشخص شده‌است: بازی Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077

در چند ماه اخیر شیوع ویروس کرونا و کنسل شدن رویدادهای بزرگی مانند E3 باعث شد که IGN جایگزینی را برای گردهمایی بازی‌های مختلف در تابستان امسال در نظر بگیرد. طرفداران بازی سایبرپانک 2077 مدت زیادی است که در انتظار اخبار جدیدی هستند و اکنون می‌توانند در ماه جون، شاهد اطلاعات تازه‌ای از این عنوان نقش آفرینی باشند.

آخرین تریلر بلندی که از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد به آگوست سال گذشته برمی‌گردد. پس از آن، استودیو CD Projekt Red تاریخ انتشار این عنوان را برای اطمینان از کیفیت مطلوب در زمان عرضه، تا 17 سپتامبر به تعویق انداخت. البته اخیرا این استودیوی لهستانی اعلام کرده که توسعه‌دهندگان بازی از تاریخ فعلی مطمئن هستند و احتمالا تأخیر دیگری را شاهد نخواهیم بود. با اینحال، ممکن است ضبط و صداگذاری تعدادی از زبان‌ها زمان بیشتری از قبل ببرد و دوبله برخی زبان‌ها در قالب بروزرسانی و بعد از عرضه بازی در دسترس قرار بگیرند.

هنوز مشخص نیست که در رویداد Summer of Gaming چه نوع نمایشی را از بازی Cyberpunk 2077 خواهیم دید. انتظار می‌رود در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری پیرامون برگزاری این رویداد منتشر شود. IGN تاکنون اعلام کرده که باندای نامکو، دیوالور دیجیتال، 2K، سگا، اسکوئر انیکس و گوگل استیدیا در Summer of Gaming حاضر خواهند بود و احتمالا نام کمپانی‌های دیگری نیز به این لیست اضافه شود.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 17 سپتامبر برای Xbox One ،PC و PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا