اخبار بازی

پچ 1.2 برای کاربران کنسولی و PC بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

سی دی پراجکت رد مدت کمی پس از اعلام جزئیات آخرین پچ بازی Cyberpunk 2077، این آپدیت را برای کاربران کنسولی و PC منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

این پچ که عرضه‌اش به دلیل حمله سایبری اخیر در استودیوی CD Projekt Red عقب افتاده بود، حالا در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. کاربران بازی بر روی استیدیا نیز با کمی تأخیر به‌زودی این پچ را دریافت می‌کنند.

لیست تغییرات پچ 1.2 صدها بهبود مختلف در بخش‌هایی مثل گیمپلی، کوئست‌ها، اپن ورلد، طراحی سینمایی، محیط‌ها و مراحل، گرافیک، صدا انیمیشن و هوش مصنوعی را شامل می‌شود. علاوه بر این بهبودها، کاربران رایانه‌های شخصی حالا می‌توانند با کارت گرافیک AMD نیز قابلیت ری تریسینگ را فعال کنند. شما می‌توانید لیست کامل تغییرات و بهبودهای پچ 1.2 را از طریق این لینک مشاهده کنید.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا بازی پس از دریافت این آپدیت به استور پلی استیشن باز می‌گردد یا خیر. تاکنون سونی و یا CDPR نسبت به این مسئله واکنشی نشان نداده‌اند.

طبق نقشه زمانی که سازندگان بازی مدتی پیش منتشر کردند، قدم بعدی توسعه‌دهندگان عرضه DLCهای رایگان و پس از آن آپدیت رایگان مخصوص کنسول‌های نسل نهم در نیمه دوم سال 2021 خواهد بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا