اخبار بازی

Cyberpunk 2077 دارای بخش مولتی پلیر می باشد

بازی Cyberpunk 2077 جزو بازی های دارای بخش مولتی پلی خواهد بود. Adam Badowski کارگردان استدیوی CD Projekt در گفتگویی که با سایت Euro Gamer داشت، این مطلب را تایید کرد و از دادن اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرد.

Badowski می گوید: " Cyberpunk 2077 یک تجربه داستانی و RPG زیبایی را به شما خواهد داد ولی ما خواستیم که ویژگی MultiPlayer برای این بازی را نیز اضافه کنیم. "

Badowski همچنین تایید کرد که در بازی Cyberpunk 2077، بازیگران با یک قهرمان از قبل تعیین شده سروکار ندارند ولی به آنها این اجازه داده می شود که قهرمان خود را خودشان خلق کنند. Badowski ادامه می دهد: " ما وضعیت های متفاوتی را در Cyberpunk 2077 داریم و همجنین کلاس کاراکتری متفاوتی نیز خواهم داشت. "

Cyberpunk 2077 بازیگران را در یک آینده تاریک در سال 2077 قرار می دهد که در آن فن آوری های پیشرفته تبدیل به " رستگاری و لعنت انسانیت " شده است. قول داده شده است که این بازی دارای یک داستان غیر خطی باشد و برای درجه سنی "mature" در نظر گرفته شده است. همچنین نشان داده شده است که این بازی دارای المان های sandbox خواهد بود، هر چند که این کار، در هر طول مشخص نشده است.

پروژه دیگر شرکت CD Projekt Red یعنی The Witcher 3: Wild Hunt هم دارای بخش مولتی پلیر خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا