اخبار بازی

دی ال سی The Delicious Last Course بازی Cuphead تا سال 2021 تأخیر خورد

دی ال سی The Delicious Last Course که قرار بود به‌عنوان قسمت پایانی بازی Cuphead در طول سال 2020 منتشر شود، حالا تا سال آینده تأخیر خورده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

دی ال سی بازی Cuphead: The Delicious Last Course

این دی ال سی که یک شخصیت قابل بازی و باس‌های جدید را شامل می‌شود، ابتدا مدت‌ها پیش در سال 2018 معرفی شده بود. حال استودیو MDHR اعلام کرده که برای ارائه بهترین کار خود، تاریخ عرضه دی ال سی کاپهد را تا سال آینده به تعویق انداخته است.

“در طول روند توسعه، ما خود را به‌چالش کشیده‌ایم تا تمام آنچه که از ساخت Cuphead آموختیم را در کیفیت طراحی، انیمیشن و موسیقی The Delicious Last Course قرار دهیم.” کووید 19 چالش‌های فراوانی را برای توسعه‌دهندگان بازی به‌وجود آورده است. اما MDHR متعهد شده که در پاسخ به این چالش‌ها بجای کوتاه آمدن از پیاده‌سازی آنچه که سازندگان در نظر دارند، عرضه دی ال سی را به سال آینده موکول کرده تا یک “بازگشت جادویی” را برای طرفداران رقم بزند.

بازی Cuphead هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ در دسترس است. دی ال سی The Delicious Last Course در زمان عرضه همزمان برای تمام پلفترم‌ها در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا