اخبار بازی

Crytek پشتیبانی Xbox One از DX11 را ستایش می کند

یکی از بازی های انحصاری های کنسول Xbox One یعنی Ryse Son of Rome، در حال تبدیل شدن به یک عنوان قوی می باشد. وبسایت Gamingbolt با

تهیه کننده این بازی در Crytek، آقای Mike Read مصاحبه ای پیرامون گیم پلی و تاثیرات قدرت Xbox One در پیشرفت و ساخت بازی داشته است. در هفته های گذشته Crytek ویدئوها متفاوتی را منتشر کرد که در آنها تلاش این شرکت را در واقع گرایانه بودن بازی به نمایش می گذاشت. آقای Read در پاسخ به اینکه چه چیزی در معماری Xbox One باعث خلق چنین جلوه هایی شده است، گفته اند: "واضح ترین عامل جهش سخت افزاری می باشد که به ما کمک کرده است تا چیزهای مختلفی را با جزئیات بالا زنده کنیم که قبلا در هیچ کنسولی ممکن نبود. یکی از بزرگترین مزایای کنسول های نسل بعد، قابلیت های گرافیکی آنها است. جدا از افزایش سرعت، معماری مدرن سیستم و پشتیبانی از DX11 بدین معنی است که کارهایی را که بروی PC انجام می شد هم اکنون بر روی کنسول ها امکان پذیر است. مزیت بعدی داشتن یک معماری PC برای CPU است. این مورد بهینه سازی هایی را که در PC قابل انجام بود به ارمغان خواهد آورد که باعث تسریع در ساخت نمونه های اولیه برای بهینه سازی هایی که در ذهن ما است خواهد شد."

ایشان در رابطه با فرامین مختلف که از طریق کینکت توسط بازیکن صادر می شود گفته اند: "محتویات بخش کینکت در بازی Ryse بر مبنای فرامین صوتی است. ما از چیزهای دیگری نظیر اشاره نیز استفاده کردیم اما در آخر کار نمای خوبی نداشت. بازیکن ها با زدن دکمه RB در کنترلر و یا به زبان آوردن فرامین می توانند آنها را صادر کنند. مثال واضح برای این موضوع را شما در E3 برای صدور فرمان تیراندازی کمانداران و منجنیق در آخر بازی شاهد بودید."

Ryse Son of Rome همزمان با عرضه Xbox One در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا