اخبار بازی

Crytek و سخنانی در مورد نسل بعد و موتور های بازی‌سازی آن

مدیر عامل شرکت Crytek آقای Cevat Yerli در مصاحبه با VG247 اعلام داشت که Unreal Engine 4 به هیچ وجه شرکت آن ها را شگفت زده نکرده و معیار نسل بعد نیز CryEngine 3 می‌باشد.
هنگامی که VG247 از Yerli سوالی مبنی بر این که نظر وی در مورد موتور بازی‌سازی شرکت Epic Games یعنی Unreal Engine 4 در مقایسه با CryEngine 3 از وی پرسیده شد، ایشان پاسخ دادند: "ما CryEngine 3 را یک موتور بازی‌سازی آماده برای نسل بعد می‌دانیم. ما فکر می‌کنیم Unreal Engine 4 خیلی خوب کار خود را انجام داد ولی ما هنوز بر این باور هستیم که معیار نسل بعد CryEngine 3 خواهد بود."
در ادامه از وی درمورد این که از چه ویژگی هایی از CryEngine 3 در آینده استفاده خواهد شد و این که آیا امکان معرفی موتور CryEngine 4 در سال های آینده توسط Crytek وجود دارد یا خیر پرسیده شد که Yerli در جواب گفت: "ما هنوز نگفته ایم که چه زمانی CryEngine 4 منتشر خواهد شد و حتی این که این موتور اصلا ساخته خواهد شد یا خیر نیز را تایید نکرده‌ایم چرا که معماری CryEngine 3 بسیار به درد آینده نیز می‌خورد و ما بر این باور هستیم که این موتور برای چندین سال در نسل بعد نیز کارایی داشته و قابل استفاده خواهد بود. این موتور قادر است تا گرافیک بازی های نسل بعد را نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. حال ما به دنبال این هستیم که CryEngine 3 را بهبود ببخشیم و با این تفاسیر، نیازی به ساخت نسخه‌ی جدیدی نمی‌بینیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا