اخبار بازی

Crytek: ساخت سری بازی های Crysis را به هیچ استودیوی دیگری نخواهیم سپرد

114750images.jpeg

استودیوی Crytek قصد ندارد تا ساخت دنباله های عنوان Crysis را به یک تیم و یا یک استودیوی دیگر بسپارد. از همین رو وبسایت AusGamers در مصاحبه ای که با Mike Read تهیه کننده Crysis 3 داشت، از وی پرسید که آیا ممکن است که همانند Epic Games که ساخت Gears of War: Judgement را به استودیو People Can Fly سپرد ،آنها  نیز توسعه نسخه های بعدی Crysis را بر عهده یک تیم دیگر بگذارند و او در پاسخش اعلام کرد که احتمالا چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد.


او در جواب گفت:
" من این طور فکر نمی کنم. Crysis عنوانی است که ما را در رسیدن به این جایگاهی که اکنون هستیم، بسیار کمک کرد. از Crysis 1 با موتور CryEngine 2 گرفته تا کارهایی که با CryEngine 3 کردیم و میزان حق امتیازهایی که از آن فروختیم و به واسطه آن در زمینه هایی همچون فیلم، بازی ها، معماری های مختف و … توانستیم پیشرفت کنیم و اکنون در جهت های مختلف، در حال رشد و توسعه هستیم. "

اخیرا هم Crytek در مورد آینده Crysis گفته بود که " ممکن است لزوما این عنوان یک اکشن اول شخص نباشد."


همچنین Crytek عنوان کرد که نسخه PC عنوان  Crysis 3 همانند شماره دوم آن که به واسطه کنسول ها محدود شده بود، یک عنوان دست و پا بسته و محدود نخواهد بود.

 Crysis 3 در ماه بعد برای Xbox 360 ، PS3 و PC منتشر خواهد شد. Crytek همچنین تاکید کرد که نسخه Wii U این بازی ساخته نخواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا