اخبار بازی

Crytek: ساخت بازی انحصاری PS3 چیزی است که قبلا به آن فکر کرده بودیم.

رئیس Crytek گفت ساخت یک بازی انحصاری PS3 چیزی است که قبلا آن را در نظر گرفته بودند.

در واقع، این استودیو هنوز هم به انجام این کار علاقه دارد، اما در حال حاضر، Crysis 2 و بعد از آن بازی انحصاری X360 یعنی Codename: Kingdoms در اولویت قرار دارند.

یرلی به CVG گفت: " ما مسلما دوست داریم که با کمپانی مثل سونی فعالیت کنیم. یک انحصاری PS3 چیزی است که قبلا به آن فکر کرده بودیم، ما در این باره خیلی با هم صحبت کردیم، اما به علت مسائل مالی یا زمانی به نتیجه ای نرسید. حال این بدان معنا نیست که در آینده هم اتفاق نیفتد. "

او در مورد Kingdoms اشاره کرد که 360 بسیار مناسب آن بود.

او گفت: " ما می خواستیم ببینیم کار کردن با مایکروسافت به چه شکل است، در واقع کار کردن روی یک پروژه First Party، با مایکروسافت یا سونی یا نینتندو. ما حدود پنج یا شش سال است که با مایکروسافت در این باره صحبت می کنیم، و برای مدتی من می گفتم که نمی خواهم با یک شرکت First Party کار کنم. اما بعد ها به این نتیجه رسیدیم که این IP ، ‏Kingdoms می تواند برای یک پلتفرم به صورت انحصاری بسیار قدرتمند باشد. ما از مایکروسافت در این باره درخواست کردیم و آنها گفتند: " آره، این خیلی عالی است. "

در E3 امسال مایکروسافت بازی با نام موقتی Kingdoms را که توسط Crytek ساخته می شود به صورت انحصاری برای X360 معرفی کرد. ممکن است در Gamescom اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا