اخبار بازی

Crytek در فکر ساختن عناوین بعدی در سری Crysis

مدیر عامل شرکت Crytek، آقای Cevat Yerli به تازگی اعلام کرد که Crysis 3 پایانی بر داستانی خواهد بود که با شماره اول این سری شروع شد اما این به معنای پایان یافتن این سری نخواهد بود.

وی اذعان داشت که شماره چهارمی نیز در دستور کار خواهد بود اما آقای Yerli ضمنا گفت که عنوان Crysis 4 برای این قسمت گمراه کننده خواهد بود.

 

ضمن گفتگو با سایت Eurogamer، آقای Yerli از برنامه های این شرکت در رابطه با آینده این سری سخن گفت.

 

وی اظهار داشت: " با این که Crysis 3 پایان داستان Crysis است اما به معنای پایان یافتن این سری نخواهد بود. ما از هسته و ریشه Crysis و این سری هیجان زده هستیم. عناوین بسیار زیادی از این سری می‌تواند وجود داشته باشد. بر خلاف بازی Farcry، ما احساس می‌کنیم که سری Crysis بسیار انعطاف پذیر خواهد بود."

 

از آن جایی که داستان سری Crysis، سال آینده با سومین قسمت از این سری (Crysis 3) پایان می‌یابد اما نامیدن شماره بعدی در این سری با نام Crysis 4 تا حدی گمراه کننده خواهد بود.

 

آقای Yerli افزود: " من قسمت بعدی را Crysis 4 نام گذاری نمی‌کنم زیرا گمراه کننده خواهد بود. ما می‌خواهیم که داستان شخصیت Prophet را به پایان برسانیم اما عنوان Crysis 4 باعث خواهد شد که داستان ادامه یابد."

 

" ما در حال حاضر در مراحل پیش از تولید به سر می‌بریم اما به دلیل این که می‌خواهیم که چیزی اصیل و ریشه دار بسازیم، ما به آن به دید یک پروژه بلند مدت نگاه می‌کنیم. به دلیل موارد ذکر شده، حرف زدن در مورد آن بسیار زود است."

 

این بدین معناست که شاید Crytek در رابطه با این پروژه، با کمپانی EA مشارکتی نداشته باشد.

 

Crysis 3 سال 2013 برای هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا