اخبار بازی

Crystal Dynamics بازی Tomb Raider را مانند انجام دوباره Batman و 007 می‌داند

کارگردان شرکت Crystal Dynamics آقای Karl Stewart عقیده دارد بازی Tomb Raider یکی از چالش برانگیز ترین بازی هایی است که شرکت آن ها تا به حال به ساخت آن پرداخته است.
در مصاحبه با GI International، آقای Stewart نسخه‌ی بعدی Tomb Raider را به دوباره انجام دادن فرانچایز های Batman و یا James Bond تشبیه کرد:
"این بازی یکی از مهمترین و همچنین چالش برانگیزترین بازی هایی است که ما تا به حال بر روی آن کار کرده ایم. برای یک فرانچایز مانند Tomb Raider که خیلی طولانی شده و ادامه‌ی زیادی داشته، بسیاری از گیمر ها به گذشته نگاه کرده و می‌بینند این سری جزو اولین بازی هایی بوده که آن ها دست به انجام آن زده اند. با توجه به تجربه ای که آن ها دارند، این بازی را مانند دوباره انجام دادن Batman و یا James Bond می‌دانند."
ایشان ادامه داد: "وقتی ما اولین بار می‌خواستیم درمورد بازی ایده دهیم، آقای Darrell Gallagher کارگردان هنری Anniversary و Underworld ایده های اولیه را طبقه بندی کرد و او کسی بود که واقعا به دنبال بردن Tomb Raider به یک دنیای جدید بود. ما برای شناخت بیشتر فرانچایز دست به تحقیقات بسیاری زدیم چرا که شما هرگز نمی‌توانید بدون اطلاع از چیزی که دارید آن [یک پازل] را از هم باز کرده و بعد آن را به درستی در کنار یک‌دیگز قرار دهید. این بازی یک چالش بزرگ محسوب می‌شود چراکه یک فرانچایز قدیمی با موفقیت های بسیار است. من فکر می‌کنم ما درک کردیم که این بازی یک چالش بزرگ بوده و در پایان و اگر ما بتوانیم به درستی آن را بسازیم، یک پاداش بزرگ است."
طبق گفته ی Stewart این بازی موفقیت بسیار بیشتری نسبت به یک IP جدید خواهد داشت:
"این بازی یک تاریخ دارد و دارای قدمت طولانی همراه با نسخه های ادامه دهنده است؛ ما این بازی را از زمان بچگی خود دیده ایم. Square Enix وقتی Eidos را خریداری کرد، این عنوان را یکی از دلایل اصلی خرید خود می‌دید. ما مجبور هستیم تا مطمئن شویم به قولی که داده بودیم، عمل کرده‌ایم. من فکر می‌کنم چالشی که ما در ابتدا با آن روبرو بودیم، این بود که ما واقعا می‌توانستیم یک IP جدید بسازیم اما من فکر می‌کنم فرانچایزی به قدمت Tomb Raider خیلی مستحکم‌تر است ."
Tomb Raider در تاریخ 5 مارچ بر روی PC, PS3, و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا