اخبار بازی

Crystal Dynamics امیدوار است مردم تفاوت بین Tomb Raider و Uncharted را درک کنند


بازی Tomb Raider یکی از فرانچایزهای قدیمی بوده که نسخه جدید این عنوان در سبک action adventure ریبوت شده است و هم اکنون بحث اول دنیای اخبار بازی های ویدیویی می باشد. این بازی را به علت استایل سینماتیکی و گیم پلی اش بیشتر با بازی Uncharted مقایسه می کنند. این نکته جالب به نظر می رسد زیرا بازی Uncharted اصلی را نیز در حقیقت با Tomb Raider مقایسه می کردند.

در هر صورت کارگردان هنری بازی آقای Noah Hughes اعتقاد دارد که تقاوت های زیادی بین Tomb Raider و Uncharted وجود دارد و امیدوار است که مردم آن را به خوبی درک کنند.

Hughes در گفتگویی به NowGamer می گوید: "شاید من اشتباه می کنم ولی به نظر من اگر ما شباهت های خیلی قوی در مورد جریان موضوع داستانی-باستان شناسی بازی نداشتیم، فکر نمی کردم که Tomb Rider با Uncharted به طور مستقیم گره خورده باشد. ما احساس می کردیم که سیستم هوش مصنوعی در مبارزات، یکی از مهم ترین قسمت های بازی می باشد که نیاز داریم آن را تکامل و گسترش دهیم و در حقیقت اصلی ترین هدف ما، بیشتر از هرچیزی، نوسازی بخش مبارزات بود. امیدوارم که گیمرها تقاوت های کلیدی بین این دو را به خوبی تشخیص دهند و اطمینان داشته باشید که به اندازه کافی این مورد را در Lara حس خواهید کرد."

سیستم کاورگیری در این نسخه از Tomb Rider متفاوت تر شده است. Hughes در این زمنیه می گوید: "ایده سیستم کاورگیری این سری بر خلاف سایر بازی های شوتر این است که "چسبندگی کاراکتر به کاور" کمتر شده است". Hughes با تاکید بر تقاوت های اصلی در سیستم گیم پلی اضافه می کند: " این مورد هم که فرصت مبارزه و برخورد های محیطی را Lara خواهد داشت، درست است و واقعا در حال تحقق بخشیدن به این موضوع هستیم که Lara فقط به یک اسلحه محدود نمی شود اما در واقع فرصت هایی را به شما می دهد که بتوانید کمی فکر کنید و متناسب با آن حرکت کنید."

در پایان می گوید: " اگرچه این بازی با برخی از بازی های دیگر، شباهت هایی دارد، اما در این عنوان تقاوت های عظیمی در زمینه نوسازی و آپدیت سیستم مبارزاتی داشته ایم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا