اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Crysis 4 معرفی شد

پس از مدت ها انتظار و به دنبال انتشار یک پست از بخش رسانه ای شعبه چین شرکت کرایتک نسخه جدید سری بازی های کرایسیس که از جمله بهترین شوتر های نسل هفتم به شمار می رود معرفی شد.

شرکت کرایتک ساعاتی پیش از طریق انتشار توییتی با عنوانوقت آن رسیده که به ما بپیوندید و یک قهرمان باشیدطرفداران را از وجود نسخه جدید سری بازیهای کرایسیس مطلع کرد.

تیزر معرفی نسخه جدید کرایسیس را می توانید از این لینک مشاهده کنید

ویدئوی منتشر شده  فناوری نانو که قلب تپنده داستان و سری کرایسیس است را نمایش می دهد. همچنین از ظاهر تریلر و مشاهده ساختمان های در حال تخریب می توان به این نتیجه رسید که با دنیایی تاریک و خاکستری طرف خواهیم بود.علاوه بر آن به نظر می رسد این تیزر یک شعله خورشیدی مخرب را هم نمایشمی دهد که ممکن است نمادی از جهان آخر الزمانی در بازی باشد.در آخر هم  این  تیزر تریلر با نمایش عدد ۴ به پایان رسید و بدین ترتیب نسخه بعدی این مجموعه را تایید کرد.

اوایل امروز پستی توسط صفحه رسمی توییر کرایتک در وبسایت چینی بیلی بیلی منتشر شد. در این پست نوشته شده بود کهپروژه کرایسیس ۴تایید شده است و یک میدان نبرد جدید نانویی را باز می کند، این پست همچنین یک کلاهخود که معرفه سری کرایسیس بوده و در این تصویر مقداری آسیب دیده است را نشان می دهد که روی سطحی مملو از صخره و سنگ قرار گرفته است.

آخرین نسخه اصلی سری بازی کرایسیس در سال ۲۰۱۳ و تحت عنوان”Crysis 3” منتشر شد، اما شرکت Crytek در طول چند سال گذشته نسخه جدیدی ازاین بازی را معرفی نکرده و تنها سال گذشته بود که ریمستر سه گانه این عنوان تحسین شده را منتشر کردند که این خود به شایعات مربوط به معرفی نسخه جدیددامن می زد هر چند تا پیش از امروز هیچ کدام از این شایعات قطعی به نظر نمی رسید.

نقد و بررسی نسخه ریمستر شده سه گانه کرایسیس را می توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

کرایسیس ۴
در
کل باید این را در نظر داشته باشید که تریلر امروز اطلاعات بسیار کمی در مورد این پروژه نشان می دهد و همچنین با توجه به نحوه معرفی بازی به نظر میرسد که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و با انتشار آن زمان زیادی باقی است. با در نظر گرفتن این موضوع، طرفداران پر و پا قرص این شوتر سای فای میبایست مدت بیشتری را برای انتشار اطلاعات بیشتر از نسخه جدید بازی به انتظار بنشینند.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای گیم با بازیسنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا