اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی CrossfireX تا سال 2021 تأخیر خورد

بازی CrossfireX تا سال آینده تأخیر خورد و این عنوان نیز به لیست بازی‌هایی که شیوع ویروس کرونا بر روی تاریخ عرضه آن‌ها تأثیر گذاشته، اضافه می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی CrossfireX

کراس فایر برای سال‌ها یکی از بازی‌های محبوب شوتر در ناحیه آسیا بوده است. با CrossfireX، برنامه سازندگان این بود تا این عنوان شوتر چند نفره به کاربران غربی نیز معرفی شود. همچنین رمدی، خالق بازی‌های مکس پین و کنترل و الن ویک مشغول ساخت یک بخش داستانی برای این بازی است که باعث شده افراد زیادی بابت آن هیجان‌زده باشند.

اما طبق اعلام رسمی استودیو Smilegate در توئیتر، تاریخ عرضه CrossfireX تا سال 2021 به تعویق افتاده است. همان‌طور که گفته شد، کووید-19 بر روی روند توسعه این بازی نیز همانند چندین عنوان دیگر تأثیر گذاشته و سختی‌هایی را به‌وجود آورده است. هرچند این خبر برای طرفداران ناامید کننده خواهد بود، اما در شرایط فعلی تأخیر خوردن تاریخ عرضه بازی‌ها قابل درک است.

بازی CrossfireX در زمان نامشخصی از 2021 برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این عنوان ابتدا قرار بود تا در اوایل عرضه کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا