اخبار بازی

Criterion: فعلا Racing نخواهیم ساخت، حتی Burnout را نمی‌سازیم


اخیرا شایعه شده بود که استدیو انگلیسی Criterion Games در حال بازسازی عنوان Need for Speed Underground است. ولی طولی نکشید که رئیس و کارگردان این استدیو Alex Ward در صفحه توییتر خود این شایعه را کاملا بی‌اساس خواند و پاسخ‌های کاملی به سوالات طرفداران در این مورد داد. Criterion Games فعلا بازیی در سبک Racing نخواهد ساخت.

Alex Ward گفت:"
خوب چیزی را که می‌خواهم بگویم طرفداران از آن آگاهی دارند، بعضی از طرفداران به طور کامل نا‌امید شده‌اند. من نمی‌توانم کاری درمورد این موضوع انجام بدهم. توییت‌های زیادی با موضوع ساخت نسخه جدید Burnout داشتیم. همین طور ساخت نسخه جدیدی از Need for Speed. همچنین یک Road Rash جدید.
خوب من به همه این بازی‌ها علاقه دارم، ولی شخصا نمی‌توانم کاری انجام بدهم. بعد از 10 سال ساخت بازی‌های Racing، حال وقتش رسیده است که چیزی جدیدی بسازیم. بنابراین در روز‌های اولیه هیچ چیزی را تایید نمی‌کنیم و در موردش صحبت نخواهیم کرد."

Ward اضافه کرد:"
من افتخار می‌کنم که تمامی بازی‌های سری Burnout را خودمان ساخته‌ایم. اگر احساس کنم نیاز به این بازی داریم آن را خواهیم ساخت، زیرا ما استدیو با استعدادی هستیم."

او همچنین درمورد ساخت ادامه‌ای برای بازی شوتر Black گفت:"
هیچ خبری از Black 2 نیست. اگر از من بپرسید که آیا نسخه جدید Burnout یا بازسازی Underground را خواهیم ساخت باید بگویم که نه خیر بایستی نا‌امیدتان کنم. من امیدوارم در ماجراجویی جدیدمان شما هم به ما ملحق شوید و ما را همراهی کنید. از همه طرفداران به خاطر حمایتشان سپاس گذار هستم. ما نمی‌توانیم چیز زیادی بگوییم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا