اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

تاریخ عرضه بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion اعلام شد

در جریان نینتندو دایرکت اخیر، اعلام شد که بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion در تاریخ 13 دسامبر امسال (22 آذر) برای همه پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion

چند ماه پس از معرفی اولیه بازی، شرکت Square Enix با انتشار تریلری جدید از تاریخ عرضه دقیق Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion رونمایی کرده است. این بازی که ریمستری بر عنوان کلاسیک Crisis Core: Final Fantasy VII محسوب می‌شود، در کنار نینتندو سوئیچ برای PC و کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس نیز تأیید شده است.

طرفداران می‌توانند در نسخه ریمستر انتظار بهبودهای فراوانی را داشته باشند. گرافیک ارتقا یافته، مدل‌های بازسازی شده، موسیقی‌های از نو تنظیم شده و همچین دوربین بهتر و حرکات بهبود یافته شخصیت‌ها، برخی از ویژگی‌های این ریمستر محسوب می‌شوند. علاوه بر این، کاربران کنسول‌های نسل نهم بر روی PS5 و Xbox Series X|S می‌توانند از تجربه بازی به‌صورت 60 فریم بر ثانیه لذت ببرند. نسخه PC بازی نیز از نرخ 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion در تاریخ 22 آذر برای رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا