اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy VII معرفی شد

همان‌طور که شایعات به آن اشاره داشتند، ریمستر بازی Crisis Core: Final Fantasy VII در دست ساخت است برای پلتفرم‌های مدرن، از جمله نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crisis Core Final Fantasy VII Reunion

بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion که یک ریمستر کامل برای اسپین آف سال 2007 محسوب به‌شمار می‌آید، زمستان امسال منتشر می‌شود و قرار است بهبودهای گرافیکی مختلفی را به همراه خود داشته باشد. این عنوان دارای مدل‌های 3 بعدی جدید، صداگذاری کامل، کنترل بهبود یافته برای دوربین و شخصیت‌ها، پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه و چندین ویژگی بروزرسانی‌شده دیگر خواهد بود.

منوها و نوارهای مختلف برای AP ،HP و MP حالا طراحی مینیمال‌تری دارند و به‌طور کلی رابط کاربری بازی بازسازی شده تا بازیکن بتواند بر روی مبارزات تمرکز کند. همچین طبق اعلام شرکت Square Enix، بهبودهای بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion تنها به بخش بصری خلاصه نمی‌شود و موسیقی‌های این عنوان نیز مجددا تنظیم شده‌اند.

بازی Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion در زمستان امسال به رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد آمد. اسکوئر اینکس همچنین در پایان لایو استریم اخیر خود، از قسمت بعدی سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7 با نام Final Fantasy VII Rebirth نیز رونمایی کرد که در زمستان سال 2023 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا