اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: نسخه نینتندو سوئیچ بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time لو رفت

به‌تازگی شایعه جدیدی منتشر شده که طبق آن، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای نینتندو سوئیچ نیز منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time دنباله مستقیمی برای N.Sane Trilogy به‌شمار می‌رود که در اکتبر امسال برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. اما اخیرا کاربر کنجکاوی با جست و جو در کدهای وب‌سایت رسمی بازی، اشاراتی را به نسخه Nintendo Switch این عنوان پیدا کرده‌است.

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد معرفی شده برای Crash Bandicoot 4: It’s About Time ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستند. اما اگر سورس کد بخش مربوط به خرید این عنوان را در وب‌سایت رسمی بازی باز کنید، قسمت جدیدی را برای خرید نسخه Nintendo Switch خواهید دید.

شرکت Activision در سال‌های اخیر به قصد احیای این سری نسخه‌های مختلفی را از کرش منتشر کرده‌است. پس از اینکه نسخه نینتندو سوئیچ Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بعد از عرضه بازی معرفی شد، جای تعجب نیست که اکتیویژن جدید ترین نسخه سری را نیز برای این پلتفرم منتشر کند. با اینحال تا قبل از اعلام رسمی، این موضوع در حد شایعه باقی می‌ماند.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ 2 اکتبر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا