اخبار بازی

فروش بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به بیش از 5 میلیون نسخه رسید

عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time از نظر کیفی یکی از برترین بازی‌های پلتفرمر سه بعدی در نسل گذشته بود، با این حال اطلاعات زیادی از آمار و عملکرد این بازی در بازار در دسترس نبود، البته تا الان.

با اینکه کمپانی اکتیویژن تا به حال هیچ رقمی را به عنوان آمار فروش بازی مذکور ارائه نکرده است، اما پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان جزئیات جدیدی را در این زمینه فاش می‌کند.

همانطور که توسط برخی کاربران مشاهده شده، توبی شَت (Toby Schadt) که کارگردانی طراحی و دیزاین Crash Bandicoot 4 را برعهده داشته است، در پروفایل لینکدین خود اشاره کرده است که بازی تا به امروز بیشتر از 5 میلیون نسخه فروخته است.

تنها اعداد نسبتا معتبری که درمورد فروش بازی تا قبل از این منتشر شده بود، مربوط به گزارشی بود که ادعا می‌کرد ساخته استودیو Toys for Bob در ماه اول عرضه‌اش در اکتبر 2020، موفق شده تا بیش‌تر از 400 هزار نسخه را بصورت دیجیتالی به فروش برساند.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا