اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

وب‌سایت ESRB بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را برای ایکس باکس سری ایکس لیست کرد

طبق چیزی که در وب‌سایت ESRB مشاهده شده، به‌نظر می‌رسد بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در آینده راهی کنسول ایکس باکس سری ایکس خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time

چهارمین نسخه از سری Crash Bandicoot در هفته گذشته برای کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox One عرضه شد، اما تنها چند روز پس از عرضه این عنوان در وب‌سایت ESRB برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت نیز لیست شده‌است. با اینکه در حال حاضر اطلاعات خاصی در مورد تفاوت ورژن نسل فعلی و نسل بعدی و یا حتی تاریخ انتشار ذکر نشده، اما نکته جالبی در خصوص این لیست شدن وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

در این شرایط، یکی از سوالات مهمی که احتمالا برای بسیاری پیش می‌آید این است که آیا قرار است یک نسخه مخصوص نسل بعد و به‌صورت جداگانه عرضه شود و یا صرفا با یک ورژن بهینه‌تر Crash Bandicoot 4: It’s About Time بر روی Xbox Series X مواجه خواهیم بود. اگر به رویکرد وب‌سایت ESRB در لیست کردن عناوین نگاهی بی‌اندازیم، متوجه می‌شویم بازی‌هایی که ورژن بهینه‌شده آن‌ها (مانند Cyberpunk 2077) برای نسل بعد معرفی شده‌اند بر خلاف کرش بندیکوت 4 صفحه جداگانه‌ای ندارند.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع که کرش بندیکوت 4 تنها چند هفته زودتر از وارد شدن کنسول‌های نسل نهم منتشر شده، شاید در دست ساخت بودن یک ورژن تماما نسل بعدی مخصوص Xbox Series X و PS5 چندان هم عجیب نباشد. با اینحال، توجه داشته‌باشید که تا قبل از اعلام Toys for Bob و یا Activision هیچ چیز به‌طور صد در صد قطعی نیست و باید منتظر اطلاعات رسمی بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا