اخبار بازی

عنوان «Crackdown 3» تا بهار ۲۰۱۸ تأخیر خورد

عنوان (Crackdown 3»(CD3» که قرار بود همزمان با کنسول جدید مایکروسافت «Xbox One X» در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) منتشر شود تا بهار سال ۲۰۱۸ میلادی تأخیر خورد.

Crackdown 3

مدیر استدیوهای مایکروسافت خانم «Shannon Loftis» توضیح داد که این تأخیر به استدیوهای «Reagent Games»،«Sumo Digital» و «Cloudgine» وقت لازم را برای ارائه‌ی این بازی « به شدت جاه طلبانه » با استانداردهای کیفی خودشان خواهد داد.

«ما هم مثل خیلی از طرفدارها برای «CD3» هیجان زده‌ایم و به همین دلیل تغییر دادن زمان بازی تصمیم سختی بود، ولی ما میخوایم مطمئن باشیم که بازی درستی رو با کیفیت درست و در زمان درستی ارائه می‌کنیم. عنوان «CD3»، بازی به شدت جاه طلبانه‌ای هست و ما میخوایم مطمئن باشیم که تجربه‌ي بخش‌های مختلف اون رو به درستی ارائه می‌کنیم چه بخش داستانی، چه بخش کو-آپ چند نفره و چه بخش رقابتی چند نفره (مود «Wrecking Zone»). تعادل میان بخش‌های مختلف بازی مهم هست و ما از این زمان اضافه برای مطمئن شدن از وجود این تعادل استفاده می‌کنیم.»

به صورت دقیق‌تر خانم لوفتیس اشاره کرد این تأخیر به استدیوها زمان لازم برای « پرداختن به بخش بصری بازی » را خواهد داد تا بتوانند بازیکن را در «دنیایی زنده» غرق کنند.

« ما میخوایم که اون‌ها واقعا کیفیت دشمن‌ها رو در حالی که به اکتشاف در دنیای گسترده‌ی بازی، مبارزه با جرایم و جمع کردن «Orb» ها می‌پردازن، احساس کنن .»

همچنین رئیس بخش Xbox آقای «Phil Spencer» در مورد این تأخیر در توئیتر اعلام کرد :« همیشه ناامید کننده است که زمان انتشار بازیی رو تغییر بدید. ما متعهدیم که عنوان «CD3» رو با کیفیتی ارائه بدیم که طرفدارها لیاقتش رو دارن.»

این اولین تاخیر عنوان «CD3» نیست. تاریخ انتشار این عنوان ابتدا سال ۲۰۱۶ اعلام شده و پس از آن به سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده بود. حال زمان انتشار این عنوان به بهار سال ۲۰۱۸ میلادی تغییر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا