اخبار بازی

خبری از قفل دنوو در نسخه رایانه‌های شخصی بازی Control نیست

بازی Control

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Control از قفل دنوو استفاده نمی‌کند. محصول جدید استودیو Remedy که سرانجام امروز برای سه پلتفرم مقصد خود در دسترس قرار گرفت.

به واسطه کد نسخه‌های مخصوص نقدی که برای وبسایت‌های مختلف فرستاده شده کاشف به عمل آمد که نسخه رایانه‌های شخصی بازی Control دارای تکنولوژی قفل دنوو نیست. تکنولوژی که اغلب سبب جنجال و حواشی مختلف شده و به دلیل این که در بسیاری اوقاعت این قفل سریعا شکسته شده و کرک می‌شود بسیاری آن را بلا استفاده و بی‌فایده می‌دانند. این موضوع شاید بتواند افرادی که پیش از این به دلیل عدم وجود قابلیت HDR در بازی در زمان عرضه ناامید شده بودند را خوشحال کند زیرا حداقل دیگر لازم نیست با قفل دنوو و مشکلاتی که معمولا ایجاد می‌کند دست و پنجه نرم کنند.

Control جدیدترین محصول استودیو Remedy در ژانر اکشن ماجراحویی سوم شخص بوده که از المان‌های ژانر وحشت نیز بهره می‌برد و داستان خود را به صورتی منحصر به فرد روایت می‌کند. نمرات این اثر روز گذشته منتشر شدند و تاکنون از 41 نقد، متوسط امتیاز 81 را در وبسایت متاکریتیک به خود اختصاص داده است. بازی مذکور برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی از طریق Epic Games Store در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا