اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Control لو رفت

بازی Control

شرکت اپیک گیمز طی صحبت‌هایی که در پنل GDC 2019 مطرح کرد، خبر از انحصاری شدن بازی Control روی فروشگاه اپیک داد. بنابر این کاربران سایر شبکه‌ها، یا به عبارتی کاربران استیم برای تجربه این اثر باید کمی بیشتر انتظار بکشند.

اما نکته جالب توجه، لو رفتن تاریخ انتشار این عنوان است که بر خلاف آن‌چه که تصور می‌کنید، از طریق اپیک صورت نگرفت. بر اساس جدیدترین اشتباهی که در به‌روزرسانی صفحات بازی در شبکه ایکس باکس لایو رخ داده، تاریخ عرضه «کنترل» مشخص شده و این اثر در روز بیست و هفتم آگوست برابر با 5 شهریور 1398 منتشر می‌شود.

متاسفانه صفحه‌ی یاد شده به سرعت حذف شد اما پس از تحقیقات انجام شده ظاهراً این قضیه صحت داشته و بازی واقعا در تاریخ مذکور عرضه می‌شود. در دیگر اخبار، با تایید رسمی کمپانی Nvidia، کنترل از قابلیت RTX روی کامپیوتر پشتیبانی کرده که باعث افزایش واقعیت پذیری این اثر می‌شود. بازیکن در کنترل، شخصیت «جسی» را هدایت می‌کند و به دنبال آشکار کردن اسرار یکی از مرموزترین ساختمان‌های ایالت می‌پردازد. به نظر می‌رسد این عنوان تا حدودی وجه اشتراکات زیادی با عناوین Metroid Vania داشته و طبق اخبار منتشر شده، در آن تنها یک سلاح موجود است. بازی Control برای عرضه روی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر  درنظر گرفته شده است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا