اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Control احتمالا در ماه آینده به Xbox Game Pass می‌آید

به‌تازگی صفحه توئیتر Xbox Game Pass پست جدیدی را منتشر کرده که احتمالا به اضافه شدن بازی Control به این سرویس اشاره دارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Control

این توئیت طنز شامل یک عکس از ایمیلی می‌شود که در آخرین روز نوامبر برای تیم ایکس باکس گیم پس ارسال شده است. این ایمیل، به آنچه که کاربران سرویس Xbox Game Pass در ماه آینده دریافت خواهند کرد اشاره دارد. مدتی پیش بازی‌های EA Play برای کاربران کنسولی ایکس باکس گیم پس آلتیمیت اضافه شد و حال مشخص شده که از ماه دسامبر کاربران این سرویس بر روی PC نیز به بازی‌های EA Play دسترسی خواهند داشت.

اما این ایمیل به اضافه شدن چندین بازی جدید به Xbox Game Pass در ماه آینده اشاره دارد که یکی از آن‌ها توجهات زیادی را به خود جلب کرده. در این ایمیل گفته شده که طرفداران ذکر کردن نام این بازی را متوقف نمی‌کنند. همچین ایمیل اشاره‌ای به ارسال شدن یک گیف با چراغ چشمک‌زن قرمز به تیم گیم پس دارد که احتمالا به بازی کنترل مربوط می‌شود.

همه این شواهد باعث شده تا افراد زیادی باور داشته باشند که Control در میان فهرست بازی‌های دسامبر گیم پس حضور خواهد داشت. کارگردان بازی آقای Mikael Kasurinen نیز در صفحه توئیتر شخصی خود با انتشار یک ایموجی به پست صفحه ایکس باکس گیم پس واکنش نشان داده که احتمال اضافه شدن این بازی به سرویس را دو چندان می‌کند.

حدود یک سال پیش بود که آقای فیل اسپنسر از اضافه شدن Control به Xbox Game Pass خبر داده بود، اما در آن زمان رمدی این موضوع را رد کرد. حال به‌نظر می‌رسد اینبار Control واقعا در طی روزهای آینده به سرویس Xbox Game Pass اضافه شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نسخه نسل بعدی کنترل ۲ فوریه تاریخ خورد برای کنسول های ps5 و xsx و اس ….۲ حالت پرفورمنس که ۶۰ فریم و کوالیتی مود ۳۰ فریم با ریتریسینگ..برای دسترسی به این مود باید االتیمیت ورژن بازی رو داشته باشید

    [MEDIA=twitter]1339940858699890688[/MEDIA]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا