اخبار بازی

فرایند ساخت بازی Control به پایان رسید

فرایند ساخت بازی Control محصول سوم شخص شوتر ماوراطبیعی استودیو Remedy Entertainment به اتمام رسید. میکائیل کسورینن (Mikael Kasurinen) کارگردان بازی در توییت جدید خود این موضوع را به اشتراک گذاشت.

کسورینن در توییت خود نوشت:

یک بازی کاملا جدید، تکنولوژی نو، ساختار جدید، کارگردانی جدید، سه پلتفرم و سه سال زمان برای ساخت. یک دستاورد عالی از بهترین تیم توسعه‌دهنده روی این سیاره!

بازی Control که توسط شرکت 505 Games منتشر مش‌شود داستان شخصیت زن غیرمعمولی به نام جسی فیدن (Jesse Faden) که قدرت‌های ویژه‌ای در اختیار دارد را روایت می‌کند. جسی فیدن به ساختمانی به نام The Oldest House که اداره مرکزی کنترل محسوب می‌شود قدم می‌گذارد و در پی یافتن جواب برای سوالات مرتبط به حوادثی است که در این محیط در حال وقوع است. متاسفانه موجودی ماوراطبیعی تحت عنوان Hiss مقر اصلی این ساختمان را مورد هجوم قرار داده و مدیر آن را به قتل رسانده است. از این رو فیدن سرویس‌های مربوط به سلاح‌ها را به دست می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد تا Hiss را از بین ببرد.

بازی Control در مراحل خود از ساختار ژانر مترویدوانیا استفاده می‌کند. مدت زمان گیم‌پلی آن نیز بین 15 الی 20 ساعت اعلام شده که میزان آن بسته به انجام ماموریت‌های جانبی متفاوت خواهد بود. اکنون که ساخت بازی Control به اتمام رسیده و به اصطلاح گلد شده، این اثر وارد مرحله تکثیر و آماده‌سازی برای توزیع می‌شود تا در تاریخ 27 آگوست 2019 برابر با 5 شهریور 98 برای دو کنسول PS4 و Xbox One و هم‌چنین کامپیوترهای خانگی عرضه شود. ناگفته نماند نسخه کامپیوترهای خانگی در هنگام عرضه در انحصار پلتفرم Epic Games Store خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا