اخبار بازی

جزئیاتی پیرامون مدت زمان گیم‌پلی بازی Control و وجود عناصر وحشت در آن

بازی Control

در حالی که پیش از این مدت‌ زمان گیم‌پلی بازی Control اعلام شده بود با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار آن، مدیر ارتباطات استودیو Remedy یعنی توماس پوها (Thomas Puha) توضیحات بیشتری در این باره ارائه کرده است.

به گفته پوها تعیین مدت زمان دقیق گیم‌پلی بازی Control امری دشوار است. ظاهرا در حالت کلی بازی 10 الی 15 ساعت به طول می‌انجامد اما گیمری که بداند در بازی باید چه کاری انجام دهد می‌تواند آن را در مدت زمان کوتاه‌تری نیز به پایان برساند. در مقابل بازی برای پلیری که تصمیم بگیرد محیط بازی را به طور کامل چستجو کند، ماموریت‌های فرعی را به پایان برساند و کالکتیبل‌ها را جمع‌آوری کند مدت بیشتری طول کشیده و ممکن است به 20 ساعت نیز برسد. امری که پیش از این نیز توسط سازندگان بازی به آن اشاره شده بود.

20 ساعت برای تکمیل یک بازی ممکن برای عده‌ای زمان کوتاه و کمی به نظر برسد اما برای یک اثر اکشن داستان محور مانند Control زمان مناسبی محسوب می‌شود. هم‌چنین این میزان مشابه مدت زمان گیم‌پلی سایر عناوین استودیو Remedy است. با این حال در صنعتی که برخی از آثارش محتویاتی ده برابر بیشتر از Control را ارائه می‌کنند باید دید گیم‌پلی نسبتا کوتاه Control می‌تواند مشکلاتی را در فروش و عملکرد تجاری آن به وجود بیاورد.

در کنار موارد مرتبط با مدت زمان گیم‌پلی، محصول جدید استودیو Remedy می‌تواند برای علافه‌مندان به ژانر وحشت نیز بسیار جالب و قابل توجه باشد. به گفته سازندگان، بازی عناصر ژانر وحشت و ترس را در ساختار خود قرار داده که به طور مستقیم از فیلم‌های استنلی کوپریک مانند The Shining الهام گرفته شده است. ترکیب وحشت و اکشن همیشه نتیجه موفق و مثبتی را به همراه ندارد اما نمایش‌های Control تاکنون می‌تواند از ترکیب درست آن جکایت داشته باشد.

عنوان مذکور در تاریخ تاریخ 27 آگوست 2019 برابر 5 شهریور 98 برای پلتفرم‌های Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. امیدوارم موفق بشه بازی. خیلی روی لبه تیغ هست این عنوان، ولی من چون شدیدا فن رمدی هستم واقعا دوست دارم موفق بشن. فضای کارای این استودیو همیشه برام جذاب بوده و سنگینی اتمسفر کاراش چیزیه که بیشتر از هر چیزی برام کشش ایجاد میکنه. امیدوارم موفق بشن با control.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا